poniedziałek, 28 listopada 2016

Przeczytam 52 książki w 2016 !Wyzwanie!

Na początku tego roku na Facebook'u pojawiło się wiele wydarzeń, pt."Przeczytam x książek w 2016 roku". Początkowo dołączyłam do akcji, w której mowa była o 26 pozycjach. Jednak z czasem usłyszałam w telewizji o prototypie i pomysłodawcy tej akcji. Okazało się, że pierwotna wersja zawiera 52 książki, czyli tyle ile jest tygodni w roku. To ciekawa inicjatywa. Jedna książka tygodniowo. Wydawało mi się to dość trudne, tym bardziej, że nigdy nie liczyłam przeczytanych przez siebie książek, ale postanowiłam spróbować. W dniu 17.11.2016 udało mi się zakończyć wyzwanie. Oto pozycje, które przeczytałam uczestnicząc w tym wyzwaniu:


 
1. "Pachnidło"- P. Suskind <recenzja>
2. "Zdążyć przed Panem Bogiem"- H. Krall
3. "How to be an Alien"- G. Mikes
4. "Ten mężczyzna"- J. Malpas <recenzja>
5. "Jego kłamstwa"- J. Malpas <recenzja>
6. "Kobiety nie musisz ich rozumieć, masz je kochać"- B. Fenton <recenzja>
7. "Tango"- S. Mrożek <recenzja>
8. "Byłem numerem... historie z Auschwitz"- K. Piechowski <recenzja>
9. "Po wojnie"- S. Waliszewski <recenzja>
10. "Jego namiętność"- J. Malpas <recenzja>
11. "Jego pocałunki"- J. Malpas <recenzja>
12. "Jego wyznania"- J. Malpas <recenzja>
13. "Jego prawda"- J. Malpas <recenzja>
14. "Tylko Cross"- S. Day <recenzja>
15. "Zaplątani"- E. Chase <recenzja>
16. "Ten jeden rok"- G. Forman <recenzja>
17. "Byłam tu"- G. Forman <recenzja>
18. "Ten jeden dzień"- G. Forman <recenzja>
19. "Szanghajska kochanka"- Z. Wei Hui <recenzja>
20. "Dziennik Bridget Jones"- H. Fielding <recenzja>
21. "Skazana"- B. Rosiek <recenzja>
22. "Pewnego dnia"- D. Levithan <recenzja>
23. "Rywalki"- K. Cass <recenzja>
24. "Elita"- K. Cass <recenzja>
25. "Książę i gwardzista"- K. Cass <recenzja>
26. "Facet na telefon"- A.J. Gabryel <recenzja>
27. "Piekielnie twarda sztuka"- Ch. Abbot <recenzja>
28. "Niewidzialne granice"- K. Jornet <recenzja>
29. "Jedyna"- K. Cass <recenzja>
30. "Ślady małych stóp na piasku"- A. Julliand <recenzja>
31. "Dobrana para"- S. Laurens <recenzja>
32. "Pamiętniki wampirów. Księga I. Przebudzenie. Walka. Szał."- L.J. Smith <recenzja>
33. "Arabska żona"- Tanya Valko <recenzja>
34. "Maybe someday"- C. Hoover <recenzja>
35. "Dotyk Julii"- Tahereh Mafi <recenzja>
36. "Połączeni. Uwolnij mnie."- L. Paige <recenzja>
37. "Załącznik"- R. Rowell <recenzja>
38. "Z teściową za pan wróg"- I. Milik <recenzja>
39. "Nieprzekraczalna granica"- C. Hoover <recenzja>
40. "Wyjątkowy dzień"- A. Julliand
41. "Pułapka uczuć"- C. Hoover
42. "Wybrani"- C. J. Daugerty <recenzja>
43. "Trzy oblicza pożądania"- Megan Hart
44. "Prawdodziejka"- S. Dennard <recenzja>
45. "After. Płomień pod moją skórą"- A. Todd
46. "Dziedzictwo"- C. J. Daugherty
47. "Plaga samobójców"- Suzanne Young
48. "Jesień motyli"- Andrea Portes <recenzja>
49. "Następczyni"- C. Kass
50. "Wyśnione miejsca"-B. Yovanoff
51. "Uwikłani. Pokusa"- L. Paige
52."Uwikłani. Obsesja"- L. Paige

11 komentarzy:

  1. Udziału w takich akcjach nie biorę, ale z czystej ciekawości zrobiłam sobie na lubimy czytać zakładkę - 2016. Wg. niej przeczytałam już ponad 80 książek w tym roku. Aż sama się zdziwiłam XD A jeszcze teraz musze przyspieszyć, bo lektury na uczelnie same się nie ogarną. Już coś mnie boli gdy o tym myślę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochane lektury... Na pocieszenie mogę Ci powiedzieć, że moją ulubioną książką jest obecnie "Wstęp do prawoznawstwa" i "Podstawy logiki" czytam je namiętnie i sięgam po nie najczęściej ;)

      Usuń
    2. Ja mam nieco milej, bo mam do przeczytania np. Jakiś reportaż Kapuścińskiego, a go lubię XD No i nawet 'naukowe' książki tak złe nie są - większość to twór dziennikarzy którzy po prostu dobrze operują polszczyzną XD

      Usuń
    3. No tak, moją książkę do prawoznawstwa napisała Pani, która uczyła mojego wykładowcę ;) ma to swoje plusy, bo wykłada nam to samo, co w książce i łatwo to zrozumieć ;)

      Usuń
  2. Ja już trochę przekroczyłam tę liczbę, chociaż w wyzwaniu nie brałam udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też przekroczyłam, ale w sumie czytam "nałogowo" od czerwca, wcześniej to były lektury plus jakieś dwie książki na miesiąc. Jestem ciekawa ile przeczytam w następnym roku ;) Bo zamierzam starać się od początku a nie od połowy :D

      Usuń
  3. Gratuluję ! I nawet przeczytałyśmy kilka tych samych książek ! :) Ale wiadomo, nie chodzi o ilość chodzi o to, że poprzez czytanie "rozwijamy się ". A co najważniejsze - sprawia nam to ogromną radość. Aha i zabieraj się za trzecią część Uwikłanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana właśnie zostało mi 50 stron trzeciej części "Uwikłanych", więc dziś ją skończę ;)

      Usuń
  4. gratuluję. która z nich najbardziej Ci się podobała ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale trudne pytanie...
      Wymienię kilka, bardzo dobrze bawiłam się przy "Zaplątanych" ;) Seria Rywalki mnie zachwyciła, ale tylko pierwsze 3 tomy ;) Miło wspominam "Maybe someday". kocham "After" i polecam "uwikłanych" ;D To takie perełki z tej listy ;)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.