sobota, 26 listopada 2016

Kolorowanka "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Magiczne miejsca i postacie"

Pamiętacie jak wśród moich pierwszych recenzji pojawiły się zdjęcia kolorowanek? Tak, kocham kolorować, ale już tak dawno nie miałam na to czasu. Dlatego nowa książka do kolorowania dała mi dużo radości. Zapraszam do zapoznania się z propozycją wydawnictwa HarperCollins.

"Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Magiczne miejsca i postacie. Kolorowanka"

Polski tytuł: Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Magiczne miejsca i postacie. Kolorowanka
Autor: praca zbiorowa
Liczba stron: 80
Wydawnictwo: HarperCollins
Data wydania: 9.11.2016
Opis: Odkryj świat filmu „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć” w przepięknie ilustrowanej czarno-białej galerii scen i postaci oraz projektów użytych w filmowej produkcji. W środku znajdziesz tętniące życiem ulice i budynki Nowego Jorku z 1926 roku, mieszkanie Tiny i Quennie oraz zagadki MACUSy. Pokoloruj wszystko tak, jak zechcesz - nawet to, co Newt ma w walizce! Na stronach kolorowanki spotkasz także liczne rekwizyty i artefakty, w tym różdżki, znaki i symbole, a może nawet któreś z fantastycznych zwierząt…



Ta kolorowanka to nie lada gratka dla fanów J.K. Rowling i filmu "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć". Dzięki niej mamy szansę przenieść się do tego fantastycznego świata pełnego magii i tajemnic. Co więcej możemy go sami tworzyć. Możemy nadać mu nowe życie. Możemy go zaczarować po swojemu a on na pewno oczaruje nas.
Kolorowanki są teraz na czasie. Kolorują wszyscy. Mnie to bardzo cieszy, bo uwielbiałam to robić jako dziecko. Teraz możemy powrócić do tych słodkich chwil beztroski. To chwila dla nas. Czas na relaks. Czas na wytchnienie w tym zabieganym dniu. Moim zdaniem kolorowanie to zdrowe uzależnienie, a odstresuje lepiej niż nie jeden środek z apteki.Dodatkowo zbliżają się święta i może to być pomysł na ciekawy prezent. Nie tylko dla najmłodszych. Może warto podarować tę kolorowankę bliskiej osobie? W końcu nutka spokoju należy się każdemu. Moja siostra zauważywszy tę książeczkę na moim biurku  była nią zauroczona i też chciała taką mieć, więc widać, że kolorowanka po porostu przyciąga swoją treścią.
Obrazki w niej zawarte są ciekawe i precyzyjne. Znajdziemy duże jak i małe elementy do pomalowania. Co sprawia, że poziom trudności kolorowanki jest zróżnicowany i bardzo dobrze, bo nie jest nudno.
Podsumowując, kolorowanka przypadła mi do gustu. Mimo, iż filmu jeszcze nie widziałam cieszę się, że mogę stworzyć tę "bajkę" po swojemu. Serdecznie polecam kolorowankę "Magiczne miejsca i postacie" każdemu kto szuka nietuzinkowej rozrywki.





Za mój egzemplarz serdecznie dziękuję wydawnictwu HarperCollins.

9 komentarzy:

  1. Pomysł na prezent dla fanów serii świetny, zwłaszcza, jeśli to dziecko, lub ktoś, kto lubi sobie kolorować :D Niemniej, sama bym nie kupiła. Pewnie leżałaby u mnie, nie ruszana XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolorowanki :D
    A ta w połączeniu z filmem jest niesamowita :D

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam, a raczej posiadałam. ;D Dwa obrazki zdążyłam pomalować, później zabrał mi ja brat ;d

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.