poniedziałek, 17 października 2016

II KONKURS wygraj robiona na szydełku zakładkę do książki !!!



 Witajcie! Jeśli śledzicie mojego bloga dokładnie na pewno zauważyliście, że od czasu do czasu (o ile ten czas posiadam) lubię sobie dziergać na szydełku. Tym razem postanowiłam te hobby połączyć z moją miłością do książek i tym oto sposobem powstało kilka własnoręcznie robionych zakładek do książek. Dwie zostawiłam dla siebie, jedną zrobiłam na specjalne kolorystyczne zamówienie siostry, a kolejne cztery chcę ofiarować Wam. 
Zapraszam do udziału w konkursie.

Co zrobić by wygrać jedną z czterech zakładek?
1. Dodać mój blog do obserwowanych.

2. Udostępnić u siebie na blogu lub na fb plakat konkursu widoczny po lewej stronie postu.
3. W komentarzu wybrać model, który Was interesuje.
4. Aby zwiększyć swoje szanse na wygraną należy być aktywnym na moim blogu w trakcie trwania konkursu. (Jeśli zostaniecie ze mną na dłużej nie obrażę się ;))


Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu oraz fundatorem nagrody jestem ja, autorka bloga.
2. Konkurs trwa od 17.10.16 do 31.10.2016
3. W konkursie może udział wziąć każdy kto posiada swojego bloga lub konto na fb.

4. Zwycięzca zostanie wybrany w drodze losowania.
5. Pięć osób, które w trakcie trwania konkursu będą aktywne na moim blogu dostaną dodatkowy los.
6. Na wysłanie nagrody mam czas do dwóch tygodni od dnia zakończenia konkursu. 

7. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.
8. Osoby, które nie wykonają zadania konkursowego nie będą brane pod uwagę.
9. Przy małym zainteresowaniu konkursem zastrzegam sobie prawo do jego wcześniejszego zakończenia.
10. W celu poznania adresu do wysyłki nagrody ze zwycięzcami nawiążę kontakt mejlowy.
11. Biorąc udział w konkursie akceptujesz powyższy regulamin.
 





Oto cztery wzory do wyboru:




 Wzór nr 1
klasyczna czerwień


Wzór nr 2
ognista pomarańcza z nutka zieleni


chciałam inne zdjęcie, ale mój pies uparł się by za pozować ;)


Wzór nr 3
słodki róż




Wzór nr 4
fiołki i Słońce


Czas... start! "... i niech los Wam sprzyja"

10 komentarzy:

  1. Przepiękne! Zazdroszczę, ja zawsze chciałam nauczyć się robótek na szydełko, ale nigdy mi się nie udało :( A Ty robisz małe arcydzieła.
    Życzę powodzenia uczestnikom. Sama chętnie wzięłabym udział, ale we wszystkich rozdaniach i konkursach są bannery, których strasznie nie lubię :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczyła mnie tego sąsiadka w wieku 9 lat ;)
      Banery są potrzebne, by konkursie dowiedziało się więcej osób. Bez sensu robić konkurs dla dwóch uczestników ;)

      Usuń
  2. Fajnie to wygląda ale mam już tyle zakładek, że nowa nie jest mi potrzebna :D A tam nie ma daty od kiedy do kiedy trwa konkurs chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne!
    melduję gotowość :D
    obserwuję jako: onlypretender x
    baner: http://wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com/p/konkursy.html
    wybieram: czerwoną nr 1
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział!
    obserwuję jako: sylwia s
    Banerek- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/
    wybieram : wzór nr 4

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę! Biorę udział :D
    Obserwuje jako Katrina
    banner - http://drewniany-most.blogspot.com/p/konkursy.html
    nr 1 :D

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.