poniedziałek, 28 listopada 2016

Mikołajkowe rozdanie

Zbliżają się święta, więc zapraszam na MIKOŁAJKOWE ROZDANIE



 Do zgarnięcia jest jeden egzemplarz książki pt. "Wyśnione miejsca".
Co zrobić by św. Mikołaj ofiarował tę książkę Tobie?
1. Wejdź w ten link: https://www.facebook.com/justboooks/photos/a.319465915091274.1073741828.319453425092523/325370431167489/?type=3&theater
2. Polub post konkursowy.
3. Udostępnij post konkursowy.
4. Polub fanpage Just & Books.
5. Wyrazić chęć udziału w komentarzu w poście konkursowym. 


Zapraszam do zabawy!

5 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim w konkursie. Mam nadzieję, ze zgłosi się dużo osób.
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę mam, więc dam szansę innym uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chce mieć tą książkę, ale już wiem, że niedługo ją dostanę więc nie ma sensu brać udziału w konkursie ;) Również życzę Ci, żeby dużo osób się zgłosiło :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ta książka nie kręci, więc dam szansę innym :D

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.