środa, 7 grudnia 2016

Listopad 2016 #podsumowanie miesiąca

Witam, przepraszam, że dopiero teraz, ale ciężko ze mną ostatnio i zaniedbuję bloga. Mam sporo do nadrobienia w tym właśnie podsumowanie miesiąca.
Prywatnego podsumowania robić nie będę, bo ostatni dzień listopada by tak nieszczęśliwy, że przyćmił mi wszystko inne, co się wydarzyło.

Statystyki bloga prezentują się następująco:
-dodałam 15 postów (+2)
-otrzymałam 101 komentarzy (+5)
-wyświetlono w tym miesiącu 1328 razy
(-22)
-ogólna liczba wyświetleń: 7254
-obecna liczba obserwatorów: 43 (+7)
Podsumowanie czytelnicze wygląda następująco:
-"Wyśnione miejsca"- B. Yovanoff (360 stron)
-"Uwikłani. Pokus"- L. Paige (360 stron)
 -"Uwikłani. Obsesja"- L. Paige (376 stron)
-"Córka handlarza jedwabiem"- D. Jefferies (415 stron)
-"Uwikłani. Na zawsze"- L. Paige (464 strony)
-"Połączeni. Znajdź mnie"-L. Paige (336 stron)

Razem daje mi to 6 książek, czyli 2311 stron. To znaczy, że przeczytałam 77 stron dziennie. Dużo mniej niż w październiku.


Wynik do najlepszych nie należy. Zresztą ja z zasady nienawidzę listopada i ten miesiąc był po prostu zły. Oby grudzień wypadł lepiej. 

Jak Wam minął listopad?

11 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że podsumowanie naprawdę niezłe! bardzo dużo książek! Gratuluję :) Życzę udanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wynik! Widzę, że w tym miesiącu dominowała u Ciebie Laurelin Paige :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę jeszcze lepszych wyników w grudniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dobrych wyników, mam nadzieję, że w grudniu będą jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie listopad był dość dobrym miesiącem. Gratuluję, mimo iż był kiepski to i tak gratuluję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co narzekać, bo wyniki są bardzo dobre. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.