wtorek, 27 grudnia 2016

Festive Christmas Book TAG

Święta, święta i po świętach, ale na blogu jeszcze gości świąteczna atmosfera. Nie zdążyłam odpowiedzieć na TAG, do którego nominowała mnie Agata z bloga RosePerdu Books. Pora to nadrobić, zapraszam.

1. W sumie to nie wiem z kim fikcyjnym bym chciała zjeść świąteczny obiad. Chyba z nikim, bo święta są po to by spędzić je z najbliższą rodziną. Jeśli muszę kogoś wskazać to niech to będą Cullenowie ze Zmierzchu.
2. Może jakiś kubek lub koszulkę z napisem w stylu "Teraz czytam!"
3. Pierwsze, co mi wpadło do głowy to Zgredek.
4. A może by tak "Last Christmas" do "Maybe Someday". Te nieszczęśliwe miłości i nadzieje na lepsze jutro...
5. Bohaterowie książki "Trzy oblicza pożądania", a szczególnie mąż głównej bohaterki i ona sama.
6. Christian Grey- grzeczny to on nie jest, ale zasługuje na więcej zrozumienia.
7. Każdemu poleciłabym książkę "Ślady małych stóp na piasku" i "Wyjątkowy dzień"by zrozumieli czym jest miłość i nadzieja.

Do TAGu nie nominuje nikogo, bo czas świąt już minął, ale chętnie poznam Wasze odpowiedzi na pytania nr 5 i 6.

14 komentarzy:

  1. W sumie faktycznie, ze Zgredka byłby niezły elfik, chociaż chyba wolałabym skrzaty z "Daniny" Black :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O Last Christmas i Maybe Someday to dobre porównanie :D
    Reszta dla mnie niezjanoma :D
    A koszulka z takim napisem to fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne odpowiedzi. Co do Last Christmas i Maybe Someday się zgodzę. Ja to na święta bym mogła dostać fotel z takim napisem haha.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, Zgredek to przykład idealnego elfa :D
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam, że Christian Grey zasługuje na więcej zrozumienia :) Mam do tego bohatera szczególną słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A co jest złego w byciu niegrzecznym bohaterem? :) Uwielbiam niegrzecznych bohaterów! Ale dobrze więc tak mój numer 5 --> Dulce z "Niepokornej", nie trawię faceta! A 6....może Hardin z "After" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niegrzeczni też bywają fajni ;)
      ooo Hardin faktycznie by się nadawał. Ja uznaje go za pozytywną postać. Lubię go po prostu ;)

      Usuń
  7. Nie wiem kogo mogłabym podać na miejscu 6 i chyba zgodzę się z Wami co do tego Christiana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też musiałam się nad tym punktem zastanowić ;)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.