piątek, 9 grudnia 2016

"Uwikłani. Hudson"- L. Paige

Witam, jak wiecie listopad minął mi pod znakiem poznawania twórczości Pani Paige, w której szczerze się zakochałam. Na początku grudnia skończyłam przygodę z serią Uwikłani. Baj, baj Hudson... Już za Tobą tęsknię.


"Uwikłani. Hudson"- Laurelin Paige

Tytuł: Uwikłani. Hudson
Oryginalny tytuł: Hudson
Autor: Laurelin Paige
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 13.10.2016
Liczba stron: 496
Seria: Uwikłani, tom 4
Kategoria: literatura obyczajowa i romans, erotyk
Opis:  Kontynuacja bestsellerowej serii „Uwikłani” – gorący romans widziany oczami Hudsona Pierce’a Zmysłowość… której nie sposób okiełznać Bez trudu mogę podzielić swoje życie na dwie części – przed nią i po niej… Tym razem narratorem jest sam boski Hudson Pierce – i to z jego perspektywy śledzimy losy jego burzliwego związku z ponętną Alayną Withers. Hudson Pierce wiedzie życie, o jakim wielu może jedynie pomarzyć. Ma wszystko, czego tylko zapragnie: władzę, pieniądze i cały świat u swoich stóp. Ten znany w nowojorskim środowisku biznesmenem z miliardami na koncie może zdobyć każdą kobietę, jaką tylko zechce. A jednak nie wiąże się z nikim na dłużej – znajomości z kochankami traktuje jedynie jako okazję do zabawy i do manipulowania uczuciami innych. Wszystko jednak się zmienia, gdy poznaje ponętną i diabelnie inteligentną Alaynę Withers… Oto jedyna w swoim rodzaju okazja, aby dowiedzieć się, co czuł Hudson, gdy po raz pierwszy ujrzał piękną i mądrą Alaynę, jak się poznali oraz do jakich sztuczek uciekł się Hudson, by zdobyć serce pięknej nieznajomej. Przeżyjmy to jeszcze raz i dowiedzmy się, jak to wszystko widzą faceci… Każda strona opowieści o Hudsonie i Laynie tchnie elektryzującą zmysłowością!


Co o czwartym tomie tej genialnej serii mogę powiedzieć? W sumie to niewiele, bo znamy już historie Alayny i Hudsona. Tak na prawdę seria Uwikłani kończy się na tomie trzecim. Część czwarta jest tylko uzupełnieniem tej historii.

Czytając "Uwikłani. Hudson" przezywamy losy tej pary raz jeszcze. Tym razem widzimy to od strony Hudsona. To on nam się zwierza. Z historiami pisanymi "oczami drugiej strony" jest tak, że czytelnicy często chętnie chcą się dowiedzieć, co czuł drugi bohater, ale autor nie zawsze potrafi stanąć na wysokości zadania i sprawić by taka relacja stała się pełnowartościową książką. Pani Paige nie miała tego problemu.
To co podoba mi się tutaj najbardziej to fakt, że mimo, iż czytamy drugi raz te sama historię to jednak wcale się nie nudzimy. Wiadomo Hudson jak to facet zwraca uwagę na inne aspekty. Autorka dołożyła też wszelkich starań by historia nabrała nowy obrót. Otóż Hudson relacjonuje zdarzenia, które wydarzyły się nie tylko po poznaniu Alayny, ale także przed zawarciem tej znajomości. Dzięki temu nie tylko poznajemy go lepiej, ale też bardziej rozumiemy jego postępowanie oraz motywy całej fabuły. Dodatkowo dowiadujemy się więcej o Celii a także Sofii i rodzinie młodego Pricea. Wszystko to tylko ubarwia nam tę cudowną trylogię.
"Zaczynam i kończę wraz z nią. To takie proste. Nasze światy splotły się ze sobą i otaczają nas kompletnie. Stworzyły razem coś nowego. Nie ma jej historii ani mojej. Od teraz ta historia jest tylko nasza."
Uważam, że czwarty tom tej serii to bardzo dobry dodatek do serii a także ciekawa książka, którą można przeczytać wcale nie znając wcześniejszych części Uwikłanych. Świetna pozycja, warta uwagi. Serdecznie polecam ją nie tylko miłośnikom erotyków i Pani Laurelin. Myślę, że łatwą jest ją polubić. Lekka lektura dająca chwilę relaksu. 

Znacie? Chcecie poznać?

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu
 

18 komentarzy:

  1. Z pewnością muszę ją przeczytać! Trylogia mnie porwała, a czwarta część to taka wisienka na torcie, na którą czekam. Pozdrawiam.
    https://czytelniapatrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz trylogię to koniecznie poznaj wyznania Hudsona ;)

      Usuń
  2. Nie czytałam jeszcze żadnej książki autorki, ale może kiedyś po nie sięgnę :) Myślałam, że drugi raz opowiedziana ta sama historia będzie nużyć i nie wniesie nic nowego, cieszę się, że w tym przypadku tak nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bałam się nudy a zostałam pozytywnie zaskoczona ;)

      Usuń
  3. Ja jakoś strasznie nie lubię erotyków, więc nie przeczytam na pewno, chyba że mi się gust zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie :D Więc pewnie kiedyś może wreszcie nadrobię stos tego wszystkiego co chcę przeczytać :D


    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko notuj te wszystkie tytuły, bo pozapominasz :)

      Usuń
  5. Dokładnie książka nie nudzi, co często się niestety zdarza gdy historia jest przedstawiana z punktu widzenia drugiego bohatera. Duży plus dla autorki za dodanie wielu scen, które nie pojawiły się we wcześniejszych częściach. Bardzo podobało mi się to, ze relacja Hudsona i Celli została tak dobrze opisana, dzięki czemu wiemy skąd w Celli była tak duża chęć zemsty i tyle jadu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładniej poznajemy Cellię i matkę Hudsona. I tak nadal nie toleruje ani jednej ani drugiej, ale można je lepiej zrozumieć ;)

      Usuń
  6. Bardzo lubię, gdy książki z gatunku literatury erotycznej czy romansu przedstawione są z perspektywy mężczyzny. Czasem się przy tym rozpływam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Miło czytać o tym, że facet też czuję i to intensywnie :)

      Usuń
  7. jeśli kiedyś przeczytam, to zacznę od pierwszych części. do powtarzania historii z punktu widzenia innego bohatera podchodzę dosyć sceptycznie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem fanką tego zabiegu, ale tym razem nie mogę mu nic zarzucić ;)

      Usuń
  8. A ja jeszcze tej serii nie tknęłam i jak narazie się nie zapowiada, bym miała czytać coś tej autorki. ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Od pewnego czasu przybieram się do poznania tej serii. Muszę rozejrzeć się w bibliotece za pierwszym tomem.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.