niedziela, 11 grudnia 2016

Kreatywny Book TAG

Dziś pora na TAG i to jaki... kreatywny. Jak dla mnie aż za bardzo. Trudniejszych pytań nie było? Za zmuszenie mojego mózgu do myślenia serdecznie dziękuję Justynie z bloga Z miłości do książek. Zapraszam na odpowiedzi i oceńcie jak sobie poradziłam z tym wyzwaniem.


1. Książka, w której bohater/bohaterka ma kolorowe włosy.


 Rude się liczą? Bo jeśli tak to mówię, że Małgosia z "Szeptuchy". Jeśli nie to koleżanka głównej bohaterki z "Jesień motyli" miała jakieś dziwne ufarbowanie.




2. Książka, w której główny bohater/bohaterka potrafi śpiewać lub grać na jakimś instrumencie.

To akurat oczywiste-  główny bohater książki "Maybe someday"



3. Książka, w której główny bohater/bohaterka się nie zakochuje.

Czytałam tę książkę dawno, więc może źle mi się kojarzy, ale zdaje mi się, że w "Pod kontrolą" Charlotte Stein główna bohaterka się nie zakochała. Tam był jakiś trójkąt miłosny i jej chodziło chyba tylko o sex, bo i tak nie wiedziała, co do kogo czuje.


4. Książka, która oparta jest na podstawie bajki lub baśni.

Tak typowo na podstawie to nie znam, ale jak dla mnie cała seriia Selekcji jest taka baśniowa.


5. Książka, w której główny bohater/bohaterka jest buntownikiem.


Zdaje mi się, że Katniss z "Igrzysk śmierci" się tutaj nadaje w końcu była symbolem rebeliantów.



6. Książka, w której bohater/bohaterka ma dziwne imię.

Ja miałam spory problem by zaakceptować imię Slone, czy bohaterka serii Program. Źle mi się to imię czytało i wgl jakieś takie dziwne dla mnie było, nie mogłam się przyzwyczaić.



7. Książka o skomplikowanym tytule.

Ostatni wśród recenzji przeleciał mi tytuł "Pandemonium" jak dla mnie jest trudny.

 


8. Książka, która opowiada o kosmosie lub akcja dzieje się w nim.


"Marsjanin" jest świetnym przykładem.



9. Książka, po której postanowiłeś/postanowiłaś zmienić się na lepsze.

Myślę, że książki pani Julliand tak na mnie działają. Zarówno po "Ślady małych stóp na piasku" jak i po "Wyjątkowy dzień" chciałam być lepszą osobą. Kochać mocniej, rozumieć więcej, współczuć szczerze i obudzić w sobie wszystkie skrywane uczucia.



10. Nominacje, jednak inne niż wszystkie. Liczba osób nominowanych do TAGu musi być wielokrotnością liczby dwa.


To ja nominuję autorki blogów:
-Czasem tak jest
-BookParadise
-Aleja Czytelnika
-Na półce i w sercu

10 komentarzy:

  1. Fajny post. Przy większości pytań udzieliabym takiej samej odpowiedzi jak Ty.
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    ZaczytanaWiedźma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tag.
    Pozdrawiam
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/2016/12/lojalnosc-i-poswiecenie-prawdodziejka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Pandemonium mimo, że jest niby łatwy to ja zawsze muszę sprawdzić trzy razy zanim napiszę tytuł.
    POzdrawiam
    bibliotekatajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy ten TAG i naprawdę wymaga zastanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam, że tak dobrze wybrnęłaś z tego TAGu, bo ja miałabym z tym nie lada problem.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.