czwartek, 1 września 2016

Sierpień 2016 #podsumowanie miesiąca



Witam! Mija sierpień, mijają wakacje, których i tak w tym roku nie miałam, więc żałować nie mam czego. Jednak dziwnie się dziś czuję. Pierwszy września i ja nie idę do szkoły. Czuję się jakbym wstała o złej porze. Trochę mi smutno, że nie wbiegnę dziś do mojego znienawidzonego liceum by zobaczyć roześmiane twarze kumpli i usłyszeć najnowsze ploty koleżanek- tęsknię za nimi.
 Co do sierpnia to początku tego miesiąca nie będę miło wspominać. O nieudanym wyjeździe i pobycie w szpitalu chcę szybko zapomnieć. Jednak koniec miesiąc pozytywnie mnie zaskoczył. Udało mi się wygrać upragnioną książkę pt. "Wyśnione miejsca" w konkursie na stronie lubimyczytac.pl. Tak bardzo mnie to cieszy, że chyba postawię tę powieść w jakimś bardzo widocznym miejscu w domu ;) i będę cieszyć oko tą piękną okładką. Na następny dzień znów miałam szczęście i wygrałam kolejną powieść w konkursie zorganizowanym przez askier-pisze.blogspot.com.
Warto też wspomnieć, że udało mi się nawiązać współpracę z dwoma wydawnictwami.
Najbardziej jednak w tym miesiącu cieszy mnie fakt, że udało mi się powrócić do aktywności fizycznej. Zadebiutowałam w zawodach i mogę ten start uznać za udany, bo w swojej kategorii wiekowej zajęłam pierwsze miejsce. Już niedługo opublikuję obiecany post z relacją z tego wydarzenia. Zapisałam się już na dwa kolejne starty na tym dystansie. Jeden z nich będzie dla mnie szczególny, bo zamierzam dedykować go mojej zmarłej babci. Bieg ten jest dedykowany dla kobiet i ma na celu propagowanie badań profilaktycznych piersi, a to właśnie na raka piersi moja babcia umarła. Oczywiście do tego wydarzenia jeszcze trochę czasu pozostało i opowiem Wam o nim później. Najgorętsza wiadomość jest taka, że zamierzam w listopadzie przebiec w moim mieście półmaraton. Poniekąd jestem jego organizatorem, bo tworzy go klub, w którym biegam. Więcej informacji o tej imprezie znajdziecie tutaj. Serdecznie zapraszam wszystkich biegaczy- chętnie spotkam się z Wami na starcie. To tyle jeśli chodzi o to, co działo się u mnie w tym miesiącu.
 Pora na podsumowanie czytelnicze:
Przeczytałam:
- "Książę i gwardzista"- K. Cass (220 stron)
- "Facet na telefon"- A. J. Gabryel (336 stron)
- "Piekielnie twarda sztuka"- Ch. Abbot (368 stron)
- "Niewidzialne granice"- K. Jornet (240 stron)
- "Jedyna"- K. Cass (320 stron)
- "Ślady małych stóp na piasku"- A. Julliand (224 strony)
- "Dobrana para"- S. Laurens (383 strony) <link do recenzji>
- "Pamiętniki wampirów. Księga I. Przebudzenie. Walka. Szał"- L. J. Smith (508 stron)
Razem daje mi to 2599 stron, co daje mi prawie 84 strony dziennie.

Statystyki bloga w sierpniu prezentują się następująco:
-dodałam 11 postów
-otrzymałam 56 komentarzy
-wyświetlono w tym miesiącu 1001 razy
-ogólna liczba wyświetleń: 2981
-obecna liczba obserwatorów: 18

 Dziękuję Wam serdecznie za ten miesiąc i mam nadzieję, że we wrześniu również będziecie tworzyć ze mną Świat nieperfekcyjnej.
Przypominam też o konkursie  <klik>