poniedziałek, 26 września 2016

Book Tour z "Połączeni. Uwolnij mnie."

Cześć, recenzja książki "Połączeni. Uwolnij mnie." doczekała się wielu pozytywnych komentarzy. Część z Was planuje przeczytać tę książkę, więc wychodzę Wam na przeciw i zapraszam na Book Tour.

Zapisy ruszają dzisiaj i trwają do 9 października.

Co zrobić, aby wziąć udział w akcji? Wystarczy wyrazić taką chęć w komentarzu, pozostawić mejla do siebie, abym mogła się z Wami skontaktować w sprawie adresu do wysyłki oraz udostępnić widoczny obok plakat na swoim blogu.

Książka ruszy w trasę jak tylko poznam adres pierwszej chętnej uczestniczki.

Podczas Book Tour istnieje kilka zasad:
1. Szanujemy książkę. Nie zaginamy narożników i nie kreślimy po jej treści. Jeśli chcecie zaznaczyć jakiś fragment używamy do tego karteczek samoprzylepnych.
2. Każdy uczestnik ma obowiązek podpisania się na wyznaczonej przez mnie stronie.
3. Książkę wysyłamy dalej tylko listem poleconym.
4. Miłym gestem będzie pozostawienie jakiegoś upominku dla następnej czytelniczki, np w postaci pocztówki lub krótkiego liściku.
5. Książka będzie wysyłana tylko na polskie adresy. 
6. Na przeczytanie i zrecenzowanie książki macie dwa tygodnie od czasu jej otrzymania.
7. Proszę by każdy informował mnie o wysłaniu i otrzymaniu książki bym mogła podać Wam adres kolejnych uczestników i aby akcja przebiegła sprawnie.

To kto jest chętny? ;)

10 komentarzy:

  1. Książkę już mam, więc życzę miłej zabawy wszystkim uczestnikom BT.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa akcja, ale jak dla mnie za dużo zachodu :) Życzę uczestnikom przyjemnej lektury :)

    Pozdrawiam!
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wzięłabym udział, ale za za dużo się chwilowo dzieje.

    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja mam sporo Book Tourów, więc na kolejny nie mam czasu teraz. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością wzięłabym udział, gdyby nie wybrana przez Ciebie książka. Nie ekscytuje mnie. Wolałabym jakąś z gatunku fantastyki. Ale życzę powodzenia uczestnikom!
    Pozdrawiam! Trzymaj się ciepło!
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.