środa, 14 września 2016

Wyniki I KONKURSU

Cześć, zgodnie z obietnicą dziś podaje wyniki konkursu, który odbył się na blogu <link do wydarzenia>
Udział w zabawie wzięło tylko siedem osób i przyznaje, że trochę mnie to smuci. Myślałam nawet o tym by przerwać konkurs, ale to dopiero pierwsza taka zabawa na tym blogu. Niebawem pojawi się kolejna i mam nadzieję, że wtedy zainteresowanie będzie większe. Obecnie dziękuję tej siódemce, która się zaangażowała.

Zasady udziału wszyscy zrozumieli.
Pierwszy los otrzymaliście za wykonanie zadania konkursowego. Wszyscy poprawnie udostępnili plakat i napisali motywator, więc każdemu przyznałam punkt.

Kolejny numer dostało pięć osób, których hasło motywacyjne spodobało mi się najbardziej.
Dodatkową szansę otrzymała onlypretender, Justyna, misBOOKs, Czasemtakjest Czasemtakjest.





Maszyna losującą wskazała nr 3. Należy on do Justyny!
Gratuluję! Ze zwycięzcą skontaktuję się mejlowo w celu omówienia szczegółów wysłania nagrody.

Wszystkim dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga.





7 komentarzy:

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.