czwartek, 8 września 2016

LBA nr 1

 Hej, cześć i czołem! Dziś post luźniejszy, bez recenzji za to mam nadzieję, że nie mniej ciekawy. Oto moja pierwsza nominacja do LBA, którą otrzymałam od onlypretender z bloga Wyznania uzależnionej od książek. Serdecznie dziękuję za nominację! Zapraszam do zapoznania się z moimi odpowiedziami:


1. Twoje kulinarne odkrycie tych wakacji?
Może nie do końca kulinarne, ale barman zmiksował drinka specjalnie dla mnie z malibu, rumu i cytrynówki, z sokiem pomarańczowym i jabłkowym, z kawałkami limonki- boże... to było genialne!

2. Książkowe odkrycie tych wakacji?
Seria Selekcja Kiery Cass mnie pochłonęła. Ciągle myślę o Maxonie.

3. Najlepsze wspomnienie z wakacji?
Jeżeli z tych wakacji to chwile kiedy biegałam rano brzegiem morza lub nocny spacer po plaży z moim chłopakiem i obserwowanie fal z budki dla ratownika.

4. Jak wygląda Twój idealny dzień?
To zależy, czy ma to być dzień powszedni, czy weekend. W normalny dzień lubię, gdy wstając do pracy mam już uszykowane wszystko łącznie z ubraniami- wtedy mogę pospać pół godziny dłużej lub potulić się z moim ukochanym. Potem praca, spacer z psem, obiad, chwila dla mnie, zakupy, kolacja, trening, książka i sen. W weekend lubię, gdy wygląda to tak: pobudka, spacer z psem do mamy, powrót do domu, by posprzątać i zrobić obiad, a potem jakiś wypad z moim chłopakiem, nie ważne, czy to do kina, na basen, rower, czy spacer- ważne by wyjść z domu, a wieczorkiem najlepiej jak jest impreza koniecznie z tańcami.

5. Czy chciałabyś napisać książkę?
W gimnazjum napisałam świetne opowiadanie. Polonistka chciała znać jego dalszą część i tak powstało kilka "rozdziałów". Proponowała mi dokończenie tego i wydanie książki, ale ja się do tego nie nadaję. Jest tyle dróg jakimi mogli by pójść moi bohaterowie, że ciężko mi wybrać najlepszą. Nie wiedziałabym, co chcę tym utworem przekazać i jak go zakończyć, więc nie ciągnie mnie do pisania książek.

6. Ciemna noc, kładziesz się do łóżka, nagle widzisz na ścianie wielkiego, włochatego pająka. Co robisz?
Krzyczę ile sił w płucach, płaczę, tracę oddech i ogólnie dostaję ataku histerii- to nie jest wymyślona historia, już nie raz budziłam w ten sposób domowników, ale przeważnie pająk był mały- tak, mam arachnofobię. 

7. Twój ulubiony sport?
Jazda konna, chociaż obecnie nie mam na nią czasu i pochłaniają mnie biegi.

8. Lubisz nosić coś na nadgarstkach?
Tak, na lewej ręce noszę bransoletkę od ukochanego, z którą się nie rozstaję.

9. Najlepsza pora na czytanie to...?
chwila przed snem.

10. Gdzie widzisz siebie za 3 lata?
Przede wszystkim widzę siebie w białej suknie  przed ołtarzem. Po za tym chcę dalej pracować w mojej obecnej firmie, bo czuję, że się tutaj spełniam i chyba wtedy będę robić licencjat.

11. Miasto czy wieś?
Zdecydowanie miasto. Nie jestem rannym ptaszkiem i mam "glebowstręt", więc żona rolnika raczej ze mnie marna. Lubię zabiegane, miejskie życie, ale chętnie wybieram się na wakacje na jakąś wiejską agroturystykę.

Pytania ode mnie:
1. Jak będziesz wspominać te wakacje?
2. Masz już plany na kolejny urlop?
3. Lubisz jesień?
4. Zbierasz grzyby?
5. Idealny jesienny wieczór według Ciebie to...?
6. Danie, którego nie lubisz?
7. Jaka jest jedna ze śmieszniejszych historii Twojego dzieciństwa?
8. Skąd Twoja miłość do książek?
9. Masz jakąś pasję poza czytelnictwem?
10. Jaką serię chciałabyś teraz przeczytać?
11. Ekranizacji jakiej powieści byś chciała?

Nominuję:
*zaczytana wiedźma z http://zaczytanawiedzma.blogspot.com/

Koniecznie dajcie link do swoich odpowiedzi.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :)
    Z przyjemnością wykonam.

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nr 6 to ja mam tak samo. Pająki są p;o prostu okropne i jak widzę jakiegoś dostaje szału O.o
    W sumie w kilku rzeczach się zgadzamy :D

    Dziękuje za nominację ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chyba cierpię na arachnofobię, bo panicznie boję się pająków. Są straszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam w gronie "kobiet piszczących na ich widok" :D

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.