wtorek, 3 stycznia 2017

Grudzień 2016 #podsumowanie miesiąca

Statystyki bloga prezentują się następująco:
-dodałam 15 postów (0)
-wyświetlono w tym miesiącu 1084 razy (-244)
-ogólna liczba wyświetleń: 8 338
-obecna liczba obserwatorów: 45 (+2)
 
Liczba wyświetleń spadła, co mnie trochę smuci. Mam nadzieję, że w styczniu będzie lepiej.
 
Podsumowanie czytelnicze wygląda następująco:
-"Bez winy"- M. Sheridan (384 strony)
-"Uwikłani. Hudson"- L. Paige (496 stron)
-"I obiecuję ci miłość..."- M. W. Staniszewska (287 stron)
-"Never never"- C. Hoover, T. Fisher (300 stron)
-"Zagrożeni"- C. J. Daugherty (384 strony)
-"Ugly Love"- C. Hoover (344 strony)

Mam za sobą 6 książek, czyli  2195 stron, co daje mi ok. 70 stron dziennie. Nieco mniej niż w listopadzie, ale tragedii nie ma.
Jeśli chodzi o cały rok to przeczytałam 63 książki. Cieszy mnie ten wynik szczególnie, że pierwszy raz zabrałam się za liczenie. W 2017 roku chcę przeczytać minimum 70 książek.

Jak Wam minął grudzień?

14 komentarzy:

  1. Hej!
    Przypadkowo wpadłam na twojego bloga i jestem pozytywnie zaskoczona! Bardzo fajne posty :)
    Ja w grudniu przeczytałam 5 książek, więc nawet ok jak na święta i wgl. Twój wynik jest bardzo duży, więc gratulacje! :)
    Jeśli lubisz blogi książkowe, to zapraszam bardzo serdecznie do mnie:)
    Zostawiam obserwację i będę śledziła bloga :D
    https://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ciepłe słowa ;) Już zaglądam do Ciebie ;)

      Usuń
  2. Co tam wyświetlenia ;P U mnie dopiero w grudniu "wrócił" stan z lutego zeszłego roku i jak znam życie w tym miesiącu znów będzie spadek :D Bywa.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wirtualna piątka! też przeczytałam w 2016 roku 63 książki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci owocnego w lektury i statystyki stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem ile przeczytałam książek w grudniu, ani ogólnie, bo jakoś nie przykładam do tego wagi. Ale Tobie oczywiście gratuluję i życzę równie zaczytanego 2017 roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Statystyki na pewno się polepszą :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.