sobota, 4 lutego 2017

Styczeń 2017 #podsumowanie miesiąca



Witajcie, dziś zapraszam na pierwsze w tym roku podsumowanie.  Niezbyt dla mnie udane, ale to dopiero początek roku. Swoją drogą nienawidzę pierwszych dwóch miesięcy roku. Dla mnie są bardzo przygnębiające.






Statystyki bloga prezentują się następująco:
-dodałam 12 postów (-3)
-wyświetlono w tym miesiącu 1 350 razy (+266)
-ogólna liczba wyświetleń: 9 669
-obecna liczba obserwatorów: 48 (+3)

Liczba wyświetleń wzrosła, za co serdecznie Wam dziękuję. Spadła niestety ilość dodawanych przeze mnie postów, bo brak mi ostatnio czasu na tworzenie nowych. Co za tym idzie, moje czytelnicze podboje też nie są zadowalające.




Podsumowanie czytelnicze wygląda następująco:
-"Pamiętniki Wampirów. Księga 2"- L. J. Smith (560 stron)
-"Korona"- K. Cass (304 strony) 
-"Co mnie zmieniło na zawsze"- A. Smith (392 strony) 
-"Margo"- T. Fisher (320 stron)
-"U stóp bogini"- Ch. Banerjee Divakaruni (312 stron)

Razem daje mi to 1888, czyli ok. 60 stron dziennie.



Przy tym podsumowaniu warto też wspomnieć o zmianach, które pojawiły się na blogu. W końcu mam swój baner i nowe logo, w którym się zakochałam. Sama bym tego cudeńka nie stworzyła dlatego wielkie brawa dla Karola, który zrobił je dla mnie.

 Trochę mnie teraz tutaj mniej, więc już mówię, co się u mnie dzieje. Otóż styczeń może opisać jedno słowo- sesja. Studenci łączmy się. Mam już wszystkie egzaminy za sobą, ale uwielbiana przez przyszłych prawników logika zasługuje na poprawkę, więc nie rozstaję się jeszcze z podręcznikami. Piszcie, co słychać u Was.  

15 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników,oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników i oczywiście życzę Ci równie zaczytanego lutego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat przeczytałam pierwszy tom Pamiętników wampirów :) Gratuluje wyniku!

    Pozdrawiam i obserwuje,
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie styczeń wypadł bardzo słabo przez sesję, ale na szczęście mam już wszystko za sobą. czekam jednak na wyniki i możliwe, że jedna poprawka przede mną. ale tak czy inaczej najbliższy tydzień będzie pełen książek. powodzenia z logiką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja zabija! Na szczęście jestem już po :)

    Wynik czytelniczy masz i tak bardzo dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że czasy studiów mam już za sobą. Gratuluję dobrego stycznia i świetnych książek. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co kocham te studia i chcę by trwały wiecznie hahaha :D Ciekawe kiedy zmienię zdanie? Dziękuję ;)

      Usuń
  7. Super wyniki! Sama w tym miesiącu przeczytałam bardzo podobną liczbę stron:d Jeśli chodzi o logo i baner to są piękne <3 I oczywiście gratuluję ogólnych wyników w wyświetleniach itd. :D
    Pozdrawiam :*
    https://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ktoś tu jeszcze Pamiętniki czyta! Dawno ich u nikogo nie widziałam xd
    Uwielbiam twoje logo !! <3

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrabiam gimnazjalne zaległości :D
      Dzięki, nie wiem jak ja się za nie Karolowi odwdzięczę :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.