czwartek, 13 kwietnia 2017

Muzyczne gatunki TAG

Cześć, dzisiaj zapraszam na TAG, do którego nominowała mnie autorka bloga Nieuleczalny książkoholizm za co serdecznie jej dziękuję, bo uwielbiam muzykę i tworzenie odpowiedzi pewnie przyniesie mi wiele radości, a więc zaczynamy.  


1) Heavy metal – książka zbyt ciężka, byś mogła ją przeczytać
"Potop" wgl po niego nie sięgnęłam jak tylko dowiedziałam się o czym jest i ile ma stron. Co dziwne, bo książka ta zajmuje pierwsze miejsce zarówno w rankingu ulubionych jak i znienawidzonych lektur. Może kiedyś do niej dojrzeję i przeczytam by mieć swoją opinię na jej temat.
  
2) Death metal – książka, w której jest bardzo dużo śmierci
Od razu skojarzyło mi się z serialem "Gra o tron". Książki jednak nie czytałam i niestety nie zamierzam sięgać po tego olbrzyma. Szkoda mi czasu. Zanim przeczytam jeden tom tej serii mogę poznać kilka innych książek, których nie znam. 
 
3) Reggae – książka, która mnie uszczęśliwia
 "50 twarzy Greya" (tak, jestem mu oddana, fanka numer jeden) oraz "Dotyk Crossa" To jedyne książki, do których wracam. 


4)  Pop – książka tak popularna, że musiałaś ją przeczytać
Znowu "50 twarzy Greya". Tę książkę czytały nagle wszystkie dziewczyny w mojej klasie, więc musiałam po nią sięgnąć by dowiedzieć się na czym polega fenomen.

5) Rap – książka z najlepszymi dialogami
"Zaplątani" Emmy Chase. Pokochałam tę książkę za dialogi. Były one takie żywe i zabawne. Nie dało się ich nie polubić. 

6) Emo – książka, która mnie zdołowała
"Ślady małych stóp na piasku" historia pięknej miłości w czasie trudnej choroby. Łzy lecą same z siebie.
7) Elektro – książka z najlepszą parą
Chyba jeszcze nie trafiłam na parę idealną. Jako parę uwielbiam Tessę i Hardina z serii After, ale im do ideału daleko. 

8) Blues – książka, którą uwielbiasz pomimo smutnego zakończenia
"Chłopak, który chciał zacząć od nowa"- jej zakończenie złamało mi serce.
 
9) Klasyka – Twój ulubiony klasyk
"Lalka"- B. Prusa moja ulubiona lektura.

10) Folklor – książka, dzięki której poznałaś inną kulturę
 Takich książek też jest dużo, np. "Arabska żona".

11) Country – książka, której akcja dzieje się w małym miasteczku lub na wsi
 Tutaj zaproponuję książkę, której losy bohaterów toczą się w mojej rodzinnej miejscowości i okolicach, a Rogoźno jest małe i wkoło niego jest pełno wiosek- "Po wojnie".

12) Rock – książka z hardkorowym bohaterem
Kto inny jak nie teściowa może być takim bohaterem? Taguję tutaj "Z teściową za pan wróg", co ta kobieta wyprawiała to się w głowie nie mieści.
 
13) Dance – książka z wątkiem tanecznym
Jedyne na co wpadłam to "Tango" Mrożka. Już sam tytuł jest taneczny.

14) Disco-polo – książka, która nie spodziewałam się, że mi się spodoba
 Może seria Selekcja? Było o niej głośno na blogach, a ja myślałam sobie, że to taka bajeczka dla trzynastolatek, a mimo wszystko mnie wciągnęła. 
15) Poezja śpiewana – książka, w której występuje poezja
Jedyne co przychodzi mi do głowy to "Pułapka uczuć" Hoover.
16) Rock alternatywny – książka, która miesza wiele gatunków
Takich utworów jest wiele. Chociażby "Kiedy będziemy deszczem", to połączenie kryminału, obyczajówki, dramatu i romansu.

A do zrobienia tego TAGu nominuję wszystkich, którzy go jeszcze na swoim blogu nie mają.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.