poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Pomaluj pisankę BOOK TAG by Magic Wizard

Witam serdecznie w wielkanocny poniedziałek! Dziś zabieram się za zrobienie pisankowego TAGu, do którego nominowała mnie Magic Wizard, za co serdecznie jej dziękuje. 
Ten TAG jest inny niż wszystkie. O co więc w nim chodzi? Otóż Magic Wizard proponuje nam stworzenie czterech pisanek. "Należy wybrać sobie 4 bohaterów z ulubionych książek i każda z tych pisanek będzie "należeć" do danej postaci. Ale w jaki sposób tą pisankę pomalujemy? (...) Z książki z której pochodzi dany bohater trzeba wylosować 5 cech charakteru, wyglądu, osobowości (chodzi mi np. odważny, przystojny, małomówny itp.), a następnie pozostało nam już tylko stwierdzić czy pasują one do danego bohatera czy też nie." No to do dzieła!
 Ja nieco sobie ułatwię, bo stworzę trzy piosenki. Dlaczego? Może to dziwne, ale ja nie mam w domu swoich ulubionych książek. Wszystkie pożyczam. Ulubione mam tylko dwie- takie moje must have. Więcej mi nie trzeba.
Te święta są dość zimne, więc aby je ogrzać moje pisanki pomalują bohaterowie erotyków. 


Pierwsza będzie należeć do Christiana Greya.
normalny- tutaj bym polemizowała
mroczny- zdecydowanie
cierpliwy- nie powiedziałabym
niemądry, ostrożny- zależy w jakiej kwestii

Druga do Gideona Crossa.
pomocny- tak
zaborczy, pożądliwy- zdecydowanie tak
niezależny- no jasne, że tak
czuły- kiedy trzeba

Trzecia do JC z serii Połączeni.
cwany- bywał
łatwy- to zależy
mądry- tak
podejrzany- zdecydowanie tak
szczęśliwy- ostatecznie tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.