środa, 24 sierpnia 2016

I KONKURS- "Niewidzialne granice"

Witajcie kochani! W ostatnim czasie bardziej zaangażowałam się w prowadzenie bloga i już widać tego efekty. Szalejecie z liczbą wyświetleń i komentarzy. Nawet jeśli ich ilość nie jest jeszcze powalająca, to tendencja jest wzrostowa, a ja się dopiero uczę, więc każda Wasza aktywność naprawdę wiele dla mnie znaczy.
 Chcąc Wam podziękować pragnę zaprosić Was do wzięcia udziału w pierwszym na tym blogu konkursie. Do wygrania jest książka Kiliana Jornet pt. "Niewidzialne granice" <recenzja tutaj>


Co zrobić by wziąć udział w konkursie?
1. Zaobserwować Świat nieperfekcyjnej.
2. Udostępnić plakat konkursowy na swoim blogu.
3. Napisać w komentarzu "hasło motywacyjne". Może to być jakiś popularny cytat, który Wam się podoba lub Wasz prywatne słowa, które dają się do działania. Zdania poważne, zabawne- to bez znaczenia. Ważne bym czytając je poczuła siłę walki. ;)


Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jestem ja- nieperfekcyjna Monika z bloga Świat nieperfekcyjnej.
2. Fundatorem nagrody jestem ja.
3. Konkurs trwa od dnia 24 sierpnia do 14 września. Ostatecznym terminem zgłoszeń jest dzień 14 września, późniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
4. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w sobotę 17 września.
5. Czas na wysłanie nagrody mam do końca września. (Postaram się to zrobić jak najszybciej po ogłoszeniu wyników ;))
6. Udział w konkursie mogą wziąć tylko osoby posiadające swojego bloga, mieszkające w Polsce.
7. Osoby, które po zgłoszeniu się nie wykonają zadania konkursowego nie będą brane pod uwagę. Każdej osobie, która spełni warunki zostanie przyznany (numer odpowiadający jednemu losowi) zgodny z kolejnością zgłoszeń. Dodatkowy los otrzymują osoby, które podczas trwania konkursu będą aktywne na moim blogu. Kolejny dodatkowy los otrzyma pięć osób, których „hasło motywacyjne” uznam za najciekawsze.
8. Zwycięzca zostanie wybrany w drodze losowania (postaram się nagrać filmik).
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mejlową w celu poznania danych do wysyłki nagrody.
10.Wyniki konkursu są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
11. Przy małym zainteresowaniu konkursem zastrzegam sobie prawo do jego wcześniejszego zakończenia.
12. Biorąc udział w konkursie akceptujesz powyższy regulamin.

Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Obserwuję bloga jako:
Udostępniłam plakat konkursowy na (link):
Mój "motywator": 

Zapraszam!
To kto startuje?

20 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: onlypretender x
    Udostępniłam plakat konkursowy na (link): http://wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com/p/konkursy.html
    Mój "motywator": Jeśli już wczoraj męczyłam się dietą, to dziś nie zjem tego pączka, żeby wczoraj nie poszło na marne. No pain no gain :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Just yśka
    Udostępniłam plakat konkursowy na (link): coraciemnosci.blogspot.com
    Mój "motywator": Wszystkie niepowodzenia to tak na prawdę sprawdziany, które zmuszają nas do wyboru pomiędzy rezygnacją a podniesieniem się z ziemi, otrzepaniem z kurzu i stawieniem czoła sytuacji. ♥ Hopeless - Colleen Hoover :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako misBOOKs
    Plakat konkursowy: http://napolceiwsercu.blogspot.com/p/konkursy_3.html
    Mój "motywator": "Nie przejmuj się porażkami. Przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz."

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Miasto książek
    Udostępniłam plakat konkursowy na (link): http://citeofbooks.blogspot.com/ na samym dole :D
    Mój "motywator": "Naucz się przegrywać, byś później mógł nauczyć się wygrywać."

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia życzę wszystkim biorącym udział, sama jednak udziału nie biorę, bo... temat w ogóle mi nie odpowiada ;D Meh, "nie czaje" motywujących cytaciuków, po postu. Bardziej mnie śmieszą, niż "pouczają" i motywują XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się !
    Obserwuję jako : czasem tak jest...
    Udostępniłam plakat na blogu http://czasemtakjestczasemtakjest.blogspot.com/
    Mój motywator: Nigdy nie mów, że nie jesteś w stanie, nigdy nie mów, że nie możesz - jeśli chcesz potrafisz wszystko - zawsze !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę mam, więc życzę powodzenia pozostałym uczestnikom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A zatem powodzenia, póki co nie mam czasu aczkolwiek jak nadrobie zaległości to wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako: Ribon
    Udostępniłam plakat konkursowy na (link): https://web.facebook.com/klaudia.banachowska/posts/846879722080666
    Mój "motywator": W tym momencie naprawdę wiem kim jestem i nie chcę siedzieć pod kloszem. Nie boję się podejmować ryzyka, nikt nie jest w stanie mnie rozbroić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bloga oczywiście zaobserwowałam :) Ale zrezygnuję raczej z konkursu. Książka mnie nie ciągnie :)
    Pozdrówka!
    Matrix25
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za obserwację ;) Konkurs skończył się w zeszłym tygodniu ;)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.