sobota, 6 sierpnia 2016

I Book Tour z nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com

Witajcie kochani, dokładnie dzisiaj mija pół roku od udostępnienia przeze mnie pierwszego wpisu na blogu. Dodatkowo kilka dni temu wybiła liczba 2000 wyświetleń. Ogromnie Wam za to dziękuję! Z tej okazji postanowiłam urządzić pierwszy na tym blogu Book Tour. To jak, zainteresowani?

Książką, która weźmie udział w zabawie będzie "Córka żywiołu"- Leigh Fallon. Dlaczego? Ponieważ jest to książka typowo wakacyjna. Lekka i przyjemna. Czas lata mija, więc może warto go sobie przedłużyć oddając się lekturze.

Opis książki:
Megan Rosenberg przeprowadza się do Irlandii i nagle wszystko zaczyna nabierać sensu. Choć dorastała w Ameryce, w nowym miejscu czuje się jak w domu. W szkole poznaje wspaniałych przyjaciół i zakochuje się w tajemniczym, przystojnym Adamie DeRísie. Wkrótce jednak staje się jasne, że uczucie Megan i Adama jest naznaczone przez odwieczną moc, która ich przyciąga do siebie, ale może też doprowadzić do ostatecznej zagłady.



Zasady:
1. Organizatorem, a zarazem właścicielem książki jestem ja Monika z bloga Świat nieperfekcyjnej
2. Na przeczytanie książki macie 2 tygodnie od dnia jej otrzymania. (W razie komplikacji proszę o mejla, a na pewno się dogadamy)
3. Książkę musisz zrecenzować podając link do wydarzenia w terminie nie późniejszym niż 30 dni po otrzymaniu książki.
4. Książki wysyłamy w kolejności zgłoszeń. Pierwszej uczestniczce książkę wysyłam ja z dopiskiem do kogo następnego ma ona trafić. Gdy kolejna osoba mejlowo poinformuje mnie, że książkę otrzymała, ja prześlę jej adres do kolejnego czytelnika i tak w kółko. Obowiązkowo należy wysyłać książkę listem poleconym.
5. Proszę by książka była szanowana. Jeśli chcecie coś na niej zaznaczać róbcie to ołówkiem.
6. Do książki dołączę kartkę, na której każdy uczestnik zabawy ma obowiązek się podpisać. Miło jeśli wykonacie jakiś rysunek lub zapiszecie jakiś cytat. Napiszcie, co chcecie- tak od siebie.
7. Udział w tym wydarzeniu biorą osoby tylko i wyłącznie mające adres na terenie Polski.
8. Czas na zapisanie się do: 31 sierpnia jednak jeśli pojawi się ktoś później nie będzie to problem. 
9.Czas trwania "podróży" możemy wydłużyć.
10. Miło mi będzie jeśli dołączycie do książki, coś od siebie. Pocztówkę z Waszej miejscowości, zdjęcie, rysunek, przepis na coś pysznego- cokolwiek od Was.
11. Kiedy książka do mnie wróci opublikuję post wrzucając zdjęcia dołączonych przez Was dla mnie "przesyłek" z moją osobistą recenzją tej książki, bo taka jeszcze się tutaj nie pojawiła oraz z linkami do Waszych recenzji.
12. Book Tour rozpocznie się 8 sierpnia.
 
Wzór zgłoszenia:
-Obserwuję bloga jako:
-Adres mojego bloga:
-Link do plakatu:
-Adres e-mail (do kontaktu):
-Zapoznałam się i akceptuję regulamin, wyrażam też zgodę na publikację na blogu Świat nieperfekcyjnej linku do mojej recenzji i ewentualnego cytatu z niej pochodzącego.
 

To kto chętny?

1. Justyna książka wysłana dnia 9.08 czytana do 7.09
2. Adrianna książka wysłana 7.09

9 komentarzy:

  1. Zastanowię się, choć książka za bardzo do mnie nie przemawia :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka mało znana, ale mi się ją świetnie czytało. Lekka lektura na wolną chwilę ;)

      Usuń
  2. A zgłoszę się :D
    Obserwuję jakoś Justyśka
    Adres: coraciemnosci.blogspot.com
    Baner pojawi się:
    coraciemnosci.blogspot.com
    E mail:" justynamajcher@interia.pl

    -Zapoznałam się i akceptuję regulamin, wyrażam też zgodę na publikację na blogu Świat nieperfekcyjnej linku do mojej recenzji i ewentualnego cytatu z niej pochodzącego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkę prześlę Ci jak tylko wyjdę ze szpitala ;)

      Usuń
  3. Ja również bardzo chętnie się zgłoszę :)
    Obserwuję jako Tajemnicze książki, adres mojego bloga to oczywiście tajemniczeksiazki.blogspot.com :)
    E mail : tajemniczeksiazki.blogspot.com ;) I oczywiście przeczytałam regulamin i zgadzam się na wszystkie zamieszczone w nim warunki! :) Wybacz, że nie mogę dodać zdania z załączonego przez Ciebie wzoru, ale jakoś na telefonie nie dam rady go tu skopiować i wkleić ;(
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast e-mailu podałam adres bloga... No cóż, napiszę go tutaj : tajemniczeksiazki@gmail.com :)

      Usuń
    2. dzięki za mejla, jak tylko Justyna przeczyta książkę podeśle ją Tobie ;)

      Usuń
    3. Proszę Cię jeszcze o udostępnienie mojego plakatu na swoim blogu ;)

      Usuń
  4. Jak zrobisz Book Tour z drugą częścią również to i mnie możesz dopisać. Jeżeli nie, to nie. ;) Szkoda, ze wydawnictwo nie zakończyło tej trylogii, jak drugie wydanie miało premierę w 2013 roku. ;/ Trzy lata to kawał czasu. Daj mi znać na meila, co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.