niedziela, 14 maja 2017

Bardzo bohaterski TAG książkowy

 Witam, dziś publikuję TAG, do którego nominowała mnie autorka bloga Nieuleczalny książkoholizm. Przyznam się, że sprawił mi on nieco kłopotu i poprosiłam o pomoc w jego wykonaniu. Zapraszam do poznania moich typów i czekam na Wasze propozycje. Kogo Wy byście wskazali w wymienionych kategoriach?




1) Bohater dobry do szpiku kości
Pierwszy na myśl przyszedł mi Will z Pułapki uczuć Hoover. On był taki czuły i delikatny. Nie pamiętam by popełnił jakiś błąd, który w moich oczach dałby mu przysłowiową kreskę.
 
2) Całkiem niezły bohater
Nico z MMA Fighter. Walka z niego było niezłe ciacho. Silny, wysportowany, przystojny i wytatuowany- ideał. Ja bym go schrupała. 

3) Bohater słodki aż do bólu zębów
Tutaj widzę Willa z Pułapki Uczuć Hoover. Ta jego poezja sprawiała, że brałam go za słodziaka.

4) Bohater tragiczny niebanalnie
Jamie z Chłopak, który chciał zacząć od nowa. On miał zwyczajnego pecha. urodził się w złej rodzinie i pojawiał w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym czasie, a przecież zawsze chciał dobrze. Jest mi go żal i nawet, gdy teraz sobie przypominam jego historię to znów łapie mnie kac książkowy. Czekam na kontynuację jego losów.


5) Bohater przereklamowany
Może... Malcolm Saint z Manwhore. Wkoło tej postaci w pewnym czasie byłą istna fama. Ostatecznie pod wpływem jego popularności sama się nim zachwyciłam, ale gdyby nie było tego medialnego szumu nie zainteresowałby mnie on tak szczególnie.
 
6) Bohater cichy
 Tutaj miałam problem i zwróciłam się o pomoc do czytelników mojego fanpage. Pomogła mi Magda typując bohatera drugoplanowego z serii Zmierzch- mianowicie Charlie, czyli ojciec Belli.

7) Bohater prawdziwy
Bohaterowie lektur obozowych, np. Grudziński lub Piechocki. Nie znam osób bardziej prawdziwych. Nikt, nawet w biografiach nie obnaża się przed czytelnikiem bardziej niż Ci, którzy przeżyli piekło obozu koncentracyjnego.

8) Bohater nie z tego świata
Tutaj może się pojawić każdy bohater z fantastyki. Wampir Edward lub wilkołak Jackob ze Zmierzchu chociażby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.