środa, 3 maja 2017

Wiosenny TAG Książkowy

  Wiosna, wiosna- moja ulubiona pora roku. Wszystko kwitnie, wkoło jest tak zielono a na niebie świeci słoneczko. Co najważniejsze pojawiają się moje ulubione kwiaty, czyli tulipany, a ja wracam do ulubionych sportów. Od razu chce się żyć. A nie... Jednak nie od razu. Ja najpierw muszę się zmagać z wiosennym przesileniem, które w tym roku szczególnie mnie dopadło. Przez nie ciągle śpię. Mam nadzieję, że niedługo mi minie.
W chwili, gdy wyjątkowo nie leżę w łóżku zapraszam na Wiosenny TAG Książkowy przechwycony na blogu Justyny



1. Bocian, czyli książka, do której co roku wracasz.
 Moi stali czytelnicy już znają odpowiedź. Zdecydowanie jest to seria Pięćdziesięciu odcieni

2. Przebiśnieg, czyli pierwsza książka, którą przeczytałaś tej wiosny.
  To chyba będzie "MMA Fighter. Walka".

3. Marzanna, czyli książka-rozczarowanie, którą z chęcią byś utopiła.   
"Prawdodziejka"- cenię tę książkę, bo wiem, że jest ona dobra, ale kompletnie nie w moim guście. Tak ciężko było mi się odnaleźć w tym fantastycznym świecie. Męczyłam się z nią strasznie nie rozumiejąc gdzie dokładnie przebywam i jakie prawa tam funkcjonują.




4. Motyl, czyli nowo odkryty autor, którego pokochałaś.
Kirsty Moseley a wcześniej Laurelin Paige.

5. Krokus, czyli piękna i wyjątkowa książka.
"Oskar i Pani Róża"

6. Zawilec, czyli książka, którą spotykasz wszędzie.
"Dwór cierni i róż" ta książka jest ostatnio wszędzie. Wyświetla mi się na fanpage blogerek oraz na liście czytelniczej na blogerze. Zawsze gdy czytam posty dziewczyn, któraś ma ją jako nową recenzję.


7. Cudowne skowronki, czyli osoby, które nominuję do wykonania tagu!
- nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.