niedziela, 10 lipca 2016

Wśród wielku tytułów wybrane...

Cześć kochani, przychodzę do Was z nowym cyklem czytelniczym. Nigdy wcześniej nie prezentowałam Wam książek, które zamierzam przeczytać. Teraz postanowiłam to zmienić. Dziś prezentuje Wam pierwszy stoik, który czeka w kolejce na przeczytanie.


 1."Za drzwiami pałacu"- Nigel Dempster, Peter Evans
2. "Anioły i demony"- Dan Brown
3. "Szanghajska kochanka"- Wei Hui 
4. "Byłam tu"- Gayle Forman
5. "Dziennik Bridget Jones"- Helen Fielding

6. "Dlaczego mężczyźni kochają zołzy"- Sherry Argov
7. "Zakwitające dziewczęta" -Marita de Sterck
8. "Ślepnąc od świateł"- Jakub Żulczyk
9. "Zmierzch"- Stephenie Meyer
10. "Biała Masajka"- Cornie Hofmann
11. "Mój pan i władca"- Tehmina Durrani


Pojawiają się tu tytuły mniej i bardziej znane. Niektóre z nich już raz miałam okazję przeczytać, ale postanowiłam do nich wrócić. Kolejne zauważały czytając Wasze blogi, a jeszcze inne przykuły moją uwagę podczas wizyty w bibliotece. Mam nadzieję, że czas im poświęcony nie będzie stracony. Nie mogę się doczekać, aż podzielę się z Wami moją opinią na ich temat.



Ktoś z Was czytał, którąś z tych książek? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat? Tylko bez spoilerów, proszę. :)


4 komentarze:

  1. Dziennik Bridget Jones oczywiście. Świetna lektura na odstresowanie :-D Przez Dana Browna nie jestem w stanie się przedrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam "Dziennik Bridget Jones" i fakt- idzie się przy nim odstresować, ale pan Brown też mnie męczy- za dużo u niego wszystkiego -.-

      Usuń
  2. Za Bridget jakoś nie przepadam. Natomiast lubię książki Dana Browna, ale z tą nie miałam jeszcze przyjemności się zapoznać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Bridget jest obojętna, szału na nią nie rozumiem ;) Z Dan Brownem jeszcze kontaktu nie miałam, więc pora to nadrobić ;)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.