środa, 27 lipca 2016

Książki dla Blogerek od wydawnictwa Wymownia

Witajcie, przeglądając dzisiaj blogi zauważyłam post, który moim zdaniem jest wart uwagi. link do postu tutaj


Książki dla Blogerek od wydawnictwa Wymownia

Akcja ta jest kierowana do Wszystkich Blogerek bez względu na to jakie statystyki Wasz blog posiada. Wydawnictwo daje nam prezent.

Jedyne, o co proszą to pomoc w propagowaniu tej akcji.


Na czym ona polega?
Wydawnictwo w zamian za wstawienie na swoim blogu postu o tym wydarzeniu będzie nam wysyłać na emaila darmowe ebooki lub audiobooki.

 Jak wziąć w niej udział?
  1. Na swoim blogu umieścić krótką notatkę polecającą akcję oraz aktywny link do strony http://wymownia.pl/darmowe-ebooki-dla-blogerek/ . Wystarczą naprawdę dwa zdania z linkiem umieszczonym po to, by inne Blogerki również mogły skorzystać dzięki tej akcji i ją odnaleźć.
  2. Napisać  mail na  book.wymownia@gmail.com i w treści maila podać link do Twojego bloga – link prowadzący do miejsca, na którym umieściłyście wpis opisany w punkcie pierwszym. Gdy wydawnictwo znajdzie Twój wpis z linkiem do tej akcji, odpowie na Twój email.
  3. Czekać, aż w odpowiedzi przyjdą do Ciebie ebooki. Książki będą przychodziły regularnie co pewien czas, a Wy wybierzecie to, co zainteresuje Was, Wasze dzieci, przyjaciół…

Więcej szczegółowych informacji znajdziecie w linku zamieszczonym w punkcie pierwszym.  



Mam nadzieję, że akcja jeszcze trwa, i że zdążyłam się na nią załapać.
Jakie jest Wasze zdanie o tym przedsięwzięciu? Chcecie wziąć w nim udział?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.