środa, 8 marca 2017

Luty 2017 #podsumowanie miesiąca

Witam, po długiej przerwie. W ostatnim czasie odpuściłam sobie blogowanie. Niestety. Ma to związek z bardzo pozytywną zmianą w moim życiu, ale również czasochłonną i stresującą. Otóż po trzech miesiącach siedzenia w domu znalazłam pracę. Wiecie jakie są początki w nowym miejscu. Kompletnie nie mam głowy do książek. Musiałam się teraz skupić na tym, co ważniejsze. Mam nadzieję, że pierwsze emocje szybko opadną i wrócę do normalności i życia książkowego maniaka.

 

Statystyki bloga prezentują się następująco:
-dodałam 13 postów (+1)
-wyświetlono w tym miesiącu 1229 razy
-ogólna liczba wyświetleń: 10898
-obecna liczba obserwatorów: 59 (+11)

Podsumowanie czytelnicze wygląda następująco:
- "Kiedy będziemy deszczem"-
- "Urodzeni by przegrać"- Iga Wiśniewska (300 stron)
- "Ciemniejsza strona Greya"- E. L. James (632 strony)
- "Manwhore"- Katy Evans (400 stron)
- "Manwhore +1"- Katy Evans (384 strony)
- "Chłopak, który chciał zacząć od nowa"- Kirsty Moseley (384 strony)
- "Cienie"- Amy Meredith (247 stron)

Razem daje mi to 2 779, czyli ok. 99 stron dziennie. To lepiej niż w poprzednim miesiącu.

Piszcie jak wyglądał ten miesiąc u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.