niedziela, 15 maja 2016

"Jego wyznania"- Ten Mężczyzna tom 5

Hejka, skończyłam kolejną część "dziwności" Ten Mężczyzna. Coraz to bardziej dochodzę do wniosku, że to absolutnie nie jest ten mężczyzna... tylko zwykły świr mający za nic czyjeś prawo do wolności. Do sprawowania pełnej kontroli zrobi wszystko. 
Jednak sam utwór czyta się szybko. Może dlatego, że nie daje nic do myślenia. Sama nie wiem. 
Przedstawiam kilka słów o książce pt. ...

"Jego Wyznania"

Polski tytuł: Jego Wyznania
Oryginalny tytuł:  This Man Confessed
Autor: Jodi Ellen Malpas
Liczba stron: 294
Wydawnictwo: Amber
Data wydania: 2014
Kategoria:
erotyk
Po trudnych początkach tej serii nadszedł czas kiedy cieszę się, że z niej nie zrezygnowałam. Jak do tej pory tom 5 okazał się najlepszym.  Mam jednak nadzieję, że to nie koniec, i że tom 6 okaże się równie dobry, albo i jeszcze lepszy.
"Jego Wyznania" to coś nowego i zaskakującego. Bohaterowie przeszli ogromną metamorfozę. Ava nabrała charakteru. Jessie złagodniał i niekiedy stara się zrozumieć swoją kobietę. Potrafi poluźnić swoją zaborczość, ale ciągle trzyma rękę na pulsie.
Nieoczekiwany zwrot wydarzeń to cecha charakterystyczna utworu. Niekonwencjonalne zaręczyny i taki sam ślub to temat przewodni.
Dużo emocji, ale i mniej sporów. Ciągle dużo seksu, który rozwija się i teraz nabiera nowego znaczenia.
Dramatyczne zakończenie sprawiło, że czytelnik po prostu musi sięgnąć po kolejną część by dowiedzieć się, co będzie dalej.
Mimo to nadal nie lubię głównych bohaterów i uważam ich związek za paradoks, a zachowanie Avy za szczyt hipokryzji.  Jessi nie  ma nic, co mnie jako kobietę by do niego przyciągało. Jego "szaleństwo" jest zwykłym chamstwem, które objawia się brakiem zaufania i szacunku do własnej żony. Traktuje ją jak lalkę, z którą może zrobić wszystko, a ona uważa to za miłość. Biedna dziewczyna- serdecznie współczuje jej trwania w tym toksycznym związku.
Jednak słyszałam kiedyś, że my Polacy lubimy dramaty i chcemy czytać o cudzych nieszczęściach. Może właśnie dlatego sięgam po kolejne części tej serii.

2 komentarze:

  1. Nie mialam okazji tego czytac, ale znam mnostwo par tkwiacych w podobnych zwiazkach, zawsze ludzie sie dziwia, ze ja bedac w zwiazku moge wyjsc na piwo z kolezankami czy kolegami i moj chlopak nie ma z tym problemu. No ale halo, przciez nie jestesmy niczyja wlasnoscia, kazdy z nas wie co jest dobre, a co nie i istnieje cos takiego jak zaufanie. Smuca mnie takie reakcje szczerze mowiac :x

    Pozdrawiam
    my-fit-style.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze, że tak robisz. U mnie w związku jest podobnie. Lubię gdy wychodzimy ze znajomymi razem na imprezę, ale nie ukrywajmy, że ja potrzebuję wyjść na ploty z kumpelą a on na piwo z kolegami- normalna sprawa.
      Powiem Ci, że mój poprzedni chłopak miał z tym ogromny problem i nawet jak rozmawiałam z przyjaciółką na fb bałam się, że zaraz będzie wojna. Cieszę się, że mam już za sobą te chorą sytuację ;)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.