niedziela, 8 lipca 2018

"Kochanka księcia"- Geneva Lee

Cześć,
weekend nad Bałtykiem dobiegł końca, a ja łapiąc promienie Słońca czytałam cudowną książkę, którą dziś muszę się z Wami podzielić.

"Kochanka księcia"- Geneva Lee

Tytuł: Kochanka księcia
Oryginalny tytuł: Command me
Autor: Geneva Lee
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 23.02.2018
Liczba stron: 493
Seria: Royals (tom 1)
Kategoria: literatura obyczajowa i romans
Opis: Na przyjęciu z okazji ukończenia studiów na Uniwersytecie Oksfordzkim Clara Bishop spotyka intrygującego mężczyznę o demonicznym spojrzeniu. Chociaż ich znajomość miała skończyć się na jednym pocałunku, to nie może o nim zapomnieć. Mężczyzna wydawał się jej bardzo bliski, jakby skądś go znała. Kiedy do drzwi Clary pukają paparazzi, okazuje się, że tajemniczym przystojniakiem był książę Alexander.
Prawowity następca tronu to niebezpieczny bad boy, który słynie z tego, że zawsze dostaje to, czego pragnie. Jego najnowszym kaprysem staje się Clara. Alexander proponuje jej układ, w którym dziewczyna zostanie jego sekretną kochanką.
Czy zdołają utrzymać swój związek w tajemnicy? Czy niebezpieczny książę poczuje do Clary coś więcej?
 
"Trwaliśmy tak bez ruchu splecenie ze sobą wspólnym bólem i połączeni niewypowiedzianą na głos obietnicą. Byliśmy bezbronni, nadzy i wystawieni na niebezpieczeństwa, którym tylko razem mogliśmy stawić czoła."

Ta książka wpasowała się idealnie w mój gust. Jak tylko zobaczyłam to wydanie od razu chciałam poznać jego treść. Okładka mówiła, że wnętrze będzie gorące i nie kłamała. Lektura okazała się być namiętna a tego od niej oczekiwałam.
Wciągnęłam się w tę historię od pierwszej strony i nie chciałam by dobiegła ona końca. Kiedy już się skończyła czułam się rozdarta. W sumie do tej pory się nie pozbierałam. Żałuję, że kolejny tom nie czeka na mojej półce. Zabrałabym się za niego od razu.
Za co tak polubiłam pierwszy tom serii Royals? Za to, że spełnił obietnice złożone czytelnikom. Miał być następstwem Grey'a i jak dla mnie ma szansę się nim stać. 
Wyraźni bohaterowie, którzy są ciekawie wykreowani. Intrygują, mimo utartych schematów. Wiadomo, że on musi być bogaty, seksowny, zadziorny, pewny siebie i arogancki. Ma też swój sekret, którego nie chce zdradzać. Jest też niedostępny i silnie pociągający. Marzenie każdej kobiety a on interesuje się tylko nią. Piękna Clara ma swoje zdanie i wie czego chce. Ulega urokowi Aleksandra, ale pozostaje sobą i za to cenię tę bohaterkę. Jest przebojowa i potrafi pyskować a w świecie, w którym się znajdzie ta umiejętność okazuje się być przydatna. 
Royals okazało się być współczesną bajką- zdecydowanie inną niż te, które znamy z dzieciństwa. Współczesna rodzina królewska nie ma łatwego życia- daleko mu do bajkowego, ale to czynie je ciekawym tłem wydarzeń bohaterów.
W książce dużo się dzieje i nie można się przy niej nudzić. 
Polecam tę lekturę każdej kobiecie, która marzyła w dzieciństwie o poznaniu księcia- poznacie księcia, o którym Wam się nie śniło. 

Za mój egzemplarz serdecznie dziękuję wydawnictwu!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.