piątek, 1 kwietnia 2016

#podsumowanie miesiąca MARZEC 2016

Cześć kochani, dziś już mamy kwiecień. Pora na podsumowanie marca.Zacznę od czytelnictwa. W tym miesiącu udało mi się przeczytać 4 książki. Łącznie jest to 866 stron, co daje mi ok 28 stron dziennie. Wynik ten mnie cieszy, gdyż nie był to dogodny czas na randki z literaturą. 
Jeśli chodzi o statystyki na blogu to pojawiło się 160 wyświetleń i około 30 komentarzy, za co bardzo Wam dziękuję. To naprawdę motywuje.
Działo się dużo nie tylko tutaj, ale i w moim prywatnym życiu. Jak już wiecie był to miesiąc wielu pierwszych razów, a wszystko za sprawą przeprowadzki. Pierwsze dni na swoim, pierwszy ugotowany rosół, pierwsze zrobione pranie, pierwszy własny remont... Wczoraj miejsce miał kolejny pierwszy raz i to w dziedzinie sportowej. Mianowicie po długich zastanowieniach porzuciłam swoje obawy i wzięłam udział w pierwszym treningu z naszym miejskim klubem biegacza. Udało mi się przebiec moje pierwsze 5km! (Swoje wrażenia opiszę w osobnym poście.) Bardzo cieszy mnie tez fakt, iż udało mi się powrócić do jazdy konnej. Liczę na lepszą pogodę w kwietniu to pozwoli mi na większą częstotliwość treningów.

A co Wy możecie powiedzieć o ubiegłym miesiącu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.