piątek, 11 marca 2016

Liebster Blog Award


Wyróżnienie Liebster Blog Award otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na jedenaście pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia innych blogerów, informuje ich o tym wyróżnieniu i zadaje jedenaście pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


Oto pytania od Matki i Córki z Świat oczami dwóch pokoleń:

1. Najlepsza książka, którą przeczytałaś/łeś w 2015 roku.
"Medaliony" Nałkowskiej najbardziej utkwiły mi w pamięci.


2. Wolisz czytać w domu na kanapie czy na zewnątrz na ławce?
Zdecydowanie w domu na kanapie, ale latem zdarza mi się czytać na hamaku na działce.

3. Kawa czy herbata?
Herbata, szczególnie zielona.

4. Wolisz dania na wynos czy sama/sam gotować?
Kocham gotować sama.

5. Masz zwierzęta w domu? Jeśli tak, to jakie?
Mam w domu ZOO: bojownik, kanarek, pies i świnka morska. Na szczęście zwierzaki należą do mamy i siostry i niedługo przeprowadzą się razem z nimi. Mi się marzy mały kotek brytyjski lub maltańczyk.

6. Ulubiony bohater z książki?
Christian Grey

7. 5 najlepszych książek, które przeczytałam/łem w życiu?
1. "Poczwarka"
2. "Sprzedana"
3. "Spalona żywcem"
4. "Kwiat pustyni"
5. "My dzieci z dworca ZOO"

8. 5 największych porażek książkowych?
1. "Stary człowiek i morze"
2. "Granica"
3.  "Ten mężczyzna"
4. "Ludzie bezdomni"
5. "Ferdydurke"

9. Bierzesz udział w jakichś wyzwaniach? Jeśli tak, to w takich?
Przeczytam 26 książek w 2016 roku"

10. Ulubione zajęcia w wolnym czasie?
Czytanie książek, szydełkowanie i jazda konna.

11. Postanowienia na 2016 roku?
Przeczytać 26 książek, urządzić mieszkanie, zdać mature i dostać się na wymarzone studia,  przestać się garbić, zrobić drzewo genealogiczne mojej rodziny,  nauczyć się robić szpagat. 


Ja ze swojej strony nominuję:
*Sonię z zdrowo i sportowo
*Justynę z bookowe-love

Oto moje pytania:
1. Gdzie najczęściej czytasz?
2. Czy często nosisz książkę ze sobą?
3. Na jaką książkę polujesz w tym roku?
4. Jakiej książki nie udało Ci się doczytać do końca?
5. Ulubiony owoc.
6. Lody czy czekolada?
7. Znienawidzone zajęcie?
8. Czego nienawidzisz w ludziach?
9. Uprawiasz jakiś sport?
10. Twoje ulubione śniadanie?
11. Twoje największe marzenie?

6 komentarzy:

  1. No, no no! Grey! <3 / M.
    Sporo nas łączy. Zarówno z Matką jak i z Córką. :)
    Ciekawe odpowiedzi i miło nam, że wykonałaś TAG :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, bratnie dusze :D
    dzięki za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się co do "Ludzi bezdomnych".. Nie mogłam przez nią przebrnąć, a lubiłam czytać lektury. "Medaliony" zapadają w pamięć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Medaliony" to faktycznie świetna książka ;)

      Usuń
  4. Dobrze, że istnieją książki. To najbardziej rozwija wyobraznię. One zwykle są ciekawsze niż film. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%.
      Obecnie mieszkamy "na walizkach" i nie mam w domu tv, wszystkim to przeszkadza, a ja nie zauważam różnicy :D

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.