piątek, 6 października 2017

SOCIAL MEDIA BOOK TAG

  Hello! W Wielkopolsce szaleje Orkan Ksawery i sprawił, że w moim miejscu pracy nie ma od wczoraj prądu. Co za pech... Mam dodatkowy dzień wolny. Zapraszam więc na TAG, który zauważyłam na blogu Jools and her books. Spodobał mi się i postanowiłam wykonać go u siebie.


Twitter- ulubiona krótka książka 
"Oskar i Pani Róża"


Facebook- książka, którą czytał każdy i poczułaś presję, by ją przeczytać
"50 twarzy Greya" Naglde czytały to wszystkie dziewczyny w mojej klasie w liceum, więc i ja musiałam ją poznać.



Tumblr- książka, którą przeczytałaś zanim było to popularneJedyne, co przychodzi mi do głowy to seria Dotyku Crossa. Wszyscy najpierw czytali Greya a potem to. Ze mną było odwrotnie.



MySpace- książka, której nie pamiętasz czy ci się spodobała czy nie
Pierwszy tom serii After. Właśnie wczoraj skończyłam czytać drugi i nie mogę sobie przypomnieć jakie odczucia miałam w stosunku, cod o pierwszej części.

Instagram- książka, która była taka ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie
"Wyśnione miejsca" Treść najlepsza nie jest, ale okładkę do dziś uznaję za najpiękniejszą.



YouTube- książka, której ekranizacje chciałabyś zobaczyć
Chciałabym  by powstała ekranizacja serii Dotyk Crossa. Czytając ją miałam już w głowie soundtrack do tego filmu. Do dziś piosenka Sex on the fire kojarzy mi się z tą książką.


Goodreads- książka, którą polecasz wszystkim
Jakie to trudne. Możecie powiedzieć, że beznadziejna ze mnie blogerka, ale nie przepadam za polecaniem ludziom książek. Dlaczego? Bo każdy ma inny gust a ja znam się głównie na erotykach. Sami przyznacie, że polecanie erotyków wszystkim ludziom jest niemożliwe. Polecam książkę każdemu indywidualnie. Kiedy wiem, co dana osoba lubi potrafię zasugerować, co powinna przeczytać, co mogłoby się jej spodobać.
Wydaje mi się, że nie istnieje jeden tytuł, który dogodziłby wszystkim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.