niedziela, 14 lutego 2016

Walentynkowe kontrowersje

Cześć kochani,
długo mnie tu nie było ale musicie mi uwierzyć, że w tym czasie wydarzyło się tyle negatywnych rzeczy, że musiałam na chwilę zapomnieć o blogowaniu i znaleźć czas na uspokojenie.
Dziś dzień przyjemny i przeze mnie długo wyczekiwany. W końcu zapomnimy o problemach i zafundujemy sobie trochę relaksu. Dzień sam na sam z moją miłością to to czego mi teraz najbardziej potrzeba. 

I choć wiele osób nie uznaje amerykańskiej tradycji mówiąc, że kochać trzeba cały rok, a nie od święta (oczywiście mają rację) i tak uważam, że Walentynki warto obchodzić. Każda chwila jest dobra by okazać drugiej połówce naszą miłość. Dlaczego mielibyśmy rezygnować z tej? Owszem kochamy się cały rok, ale nie codziennie mamy tyle czasu ile byśmy chcieli mieć na okazanie naszych uczuć. Warto więc wykorzystać ten dzień by po prostu pobyć razem i nacieszyć się swoją obecnością.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.