poniedziałek, 16 kwietnia 2018

"Domniemanie Niewiności. Niewinna" W. G. Williams

Witajcie,
kilka dni temu pisałam o prawniczym romansie, który przypadł mi do gustu. Dziś opowiem Wam jak wyglądała moja przygoda z kontynuacją tej historii.

"Domniemanie Niewiności. Niewinna"- Whitney Gracia Williams

Tytuł: Domniemanie niewinności. Niewinna
Oryginalny tytuł: Reasonable Doubt: Volume 2

Autor: Whitney Gracia Williams
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 2.03.2018 
Liczba stron:120
Seria: Domniemanie niewinności
Kategoria: literatura obyczajowa i romans
Opis:  Aubrey okłamała Andrew, złamała podstawową zasadę, której on był wierny całe życie. Chodziło tylko i wyłącznie o szczerość. Gdyby zrobiła to inna kobieta, już dawno wyrzuciłby ją ze swego życia. Jednak ona jest dla niego wyjątkowa.
Andrew z nikim nie był tak blisko jak z Aubrey i dlatego stara się nie dopuścić jej do przeszłości, która ma pozostać nietknięta i niewidoczna dla nikogo.
Jednak gdy w ich życiu pojawia się tajemnicza kobieta, Aubrey zaczyna odkrywać prawdę o Andrew. Na jaw wychodzi coraz więcej kłamstw, które pokazują, że milczenie może być gorsze od prawdy.
Co tak naprawdę wydarzyło się sześć lat temu w życiu Andrew? Czy kłamstwa zniszczą jego związek z Aubrey?? 

Romans Andrew i Aubrey nabiera tempa. Robi się coraz goręcej. Wcześniej łączył ich tylko seks. Teraz zaczynają pojawiać się uczucia, a przecież oboje chcieli ich uniknąć. Rodzą się silne emocje kiedy okazuje się, że okłamywali siebie nawzajem. 
Jest to powieść pełna intryg, tajemnic, niedomówień i namiętności. "Oskarżyciel" był tylko przedsmakiem tej serii. "Niewinna" odkrywa kolejne karty. Już nie mogę się doczekać, co wydarzy się w kolejnym tomie. Oczywiście jest temu winne zakończenie. Winne, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Po przeczytaniu części pierwszej od razu chwyciłam do ręki kolejny tom. Kiedy moja przygoda z nim dobiegła końca poczułam ukłucie złości, niepewności i wyczekiwania, bo jestem zmuszona poczekać aby poznać dalsze losy bohaterów. 
Jak widać książka wywarła na mnie dobre wrażenie. Jest idealną kontynuacją historii Oskarżyciela. Jest ona jednak bardzo krótka.  Myślę, że spokojnie cała ta trylogia zmieściłaby się w jedną powieść, ale cieszę się, że autorka zapodała nam ten przysmak w porcjach. Dodaje to emocji. Mam wrażenie, że sprawia też, że opowieść jest bardziej ekspresyjna i czyta się ją szybciej.
O bohaterach pisałam w recenzji pierwszego tomu. W tej kwestii również nic się nie zmieniło. Andrew i Aubrey zdobyli moją sympatię i będę im kibicować niecierpliwie czekając na kolejny tom serii Domniemanie niewinności.
Całą serię gorąco polecam. Jeśli chcecie miło spędzić wieczór i być świadkiem rodzącej się namiętności to śmiało chwytajcie tę prawniczą serię.

Za mój egzemplarz dziękuję wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.