niedziela, 24 września 2017

The Emoji Book TAG

  Witajcie, jak to przyjemnie mieć czas by zasiąść do laptopa i stworzyć kilka postów. Dziś zabieram się za udzielanie odpowiedzi na otrzymane nominację. Do tego TAGu nominowała mnie Zaczytana w fantastyce.



Broken Heart- książka, która złamała mi serce

To jedna ze smutniejszych książek jaką czytałam.


Loudly Crying Face- książka, której zakończenie mnie wzruszyłoDo tej pory nie pogodziłam się z tym zakończeniem.


Face with Tears of Joy- książka, przy której płakałam ze śmiechuNarracja prowadzona przez mężczyznę dała świetny efekt. Męski punkt widzenia potrafi być zabawny.



Face Screaming in Fear- książka, która mnie zszokowała
Bardzo kontrowersyjna książka. Ból, cierpienie, masochizm, zbrodnia i pytanie czy jest tu miejsce na miłość?



Smiling Face with Horns- ulubiony czarny charakter
AAron Warner, niby czarny charakter a ja jakoś go lubię.



 Recreational Vehicle- książka, w której bohaterowie dużo podróżowali Podróży tutaj było tyle, że ja czasem nie orientowałam się gdzie w danej chwili znajdywali się bohaterowie.

  
Full Moon Symbol- książka, w której występują wilkołaki 
Boski Jackob to mój ulubiony wilkołak.


Open book- książka, której nie możesz doczytać
Film jest świetny, ale książka... nuda, czułam się jakbym czytała bajkę dla dzieci. Nie potrafiłam jej dokończyć.


Christmas Tree- książka idealna na święta
Nie wiem dlaczego, ale to jedyne, co przyszło mi do głowy. Może to przez uczuciowy klimat tej powieści.
Weeding- książka z pięknym ślubem
Ślub Belli i Edwarda jest dla mnie inspiracją. 





Jak wyglądały by Wasze odpowiedzi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.