środa, 24 stycznia 2018

"Sexy Bastard. Cash"- E. Jagge

Witajcie, w końcu mam chwilę czasu by wyrazić opinię o książce,  którą przeczytałam całkiem niedawno. Pierwszy tom serii Sexy Bastard bardzo mi się podobał. Jak myślicie jak wypadł drugi?

Sexy Bastard. Cash- Eve Jagger
Tytuł: Sexy Bastard. Cash
Oryginalny tytuł: Sexy Bastard. Cash
Autor: Eve Jagger
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: listopad 2017
Liczba stron: 328
Seria:Sexy Bastard (tom 2)
Kategoria: literatura obyczajowa i romans, erotyk
Opis: Tom II serii " Sexy Bastard" Drugi tom ekscytującej serii o niepokornych mężczyznach autorstwa bestsellerowej Eve Jagger. Kiedy Cash Gardner widzi kobietę, od razu wie, czego by się napiła i co mógłby z nią robić w łóżku. Ten najgorętszy barman w Atlancie ma perfekcyjnie opanowane dwie umiejętności – serwowanie kolorowych drinków i dziki seks. Młoda i ambitna prawniczka Savannah szuka prawdziwej miłości. Gdy wchodzi do baru Altitude, od razu wpada w oko Cashowi, który nie marnuje czasu i od razu zaczyna z nią śmiało flirtować. W końcu to dla niego codzienność. Mimo ostrzeżeń ze strony przyjaciół, Savy daje się ponieść pokusie i szybko przekracza granice, które sama sobie nakreśliła. W miarę rozwoju tej nietypowej relacji Cash stara się ukryć przed nią swój sekret z przeszłości. Czyżby zaczynało mu na niej zależeć? Romans, który rozpalił fantazje czytelniczek na całym świecie.

Ta recenzja nie będzie długa, bo ja nie mam co o tej książce powiedzieć. Dlaczego? Czyżby nad tą lekturą krążyła klątwa drugiego tomu?
Czy ta powieść była nudna? Hmmm... I tak i nie zarazem. Otóż w te książce właściwie nic się nie działo. Spotkała się dwójka ludzi różnej kategorii. On barman, który, co noc ma inną dziewczynę w łóżku. Ona zraniona prawniczka, która wiedzie spokojne i poukładane życie, ale brakuje jej ciepła i miłości.  Tych dwoje się spotyka i co? Związek bez zobowiązań i ogromna chemia między nimi. Oboje będą chcieli czegoś więcej jednak przeszłość może im  w tym przeszkodzić.
Brzmi banalnie? Jest na maksa banalne. Bohaterów bardzo polubiłam. Może i mieli on potencjał, ale niewykorzystany. Nieco rozczarowałam się Cashem. Czytając niegrzeczne książki chcę pragnąć głównego bohatera. To ma być facet, którego chciałaby mieć każda kobieta. Tym razem tak nie było. W książce wielokrotnie pojawia się słowo "męska dziwka". I też tak Cash został przedstawiony. Ja nie miałabym ochoty na jakąkolwiek relację z nim. Bardziej mnie od niego odtrącało niż do niego ciągnęło.
Jeśli chodzi o fabułę to już sami zauważyliście, że nie będzie ona wyszukana. Jest nowy związek i jest dawne życie. Przeszłości nie zmienimy. Trzeba z nią żyć. Cash chyba nie do końca się z tym pogodził. Wydaje mu się, że jak nie będzie nikomu mówił o swoim pochodzeniu to stanie się nowym człowiekiem. Naiwnie wierzy też, że znajomi nie będą zadawać pytań. Ja nie potrafiłam zrozumieć ani jego zachowania, ani jego problemu. Właściwie to mam wrażenie, że autorka usiadła i pomyślała sobie: "-Potrzebuję by między bohaterami pojawił się jakiś problem, ale nie wiem jaki. Hmmm... To już było. To też już było. To też... To może... Ok. Może wymyślę coś takiego. Nie będę tego szczególnie rozwijać bo sama nie wiem jakby  to miało wyglądać, ale myślę, że będzie dobrze." Serio? Wolałabym już by powieść była do końca banalna i by tym problemem była jakaś dawna dziewczyna lub coś w tym rodzaju. Przynajmniej było by wiadomo, o co ten cały alarm. 
Jeżeli za coś mogę tę powieść pochwalić to za styl autorki i jego lekkość. Książka jest idealna na leniwe wieczory. Czyta się ją bardzo szybko i przyjemnie. Szczerze powiem, że rekompensuje mi to niedociągnięcia ze strony fabuły. 


Za mój egzemplarz dziękuję Wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.