poniedziałek, 18 grudnia 2017

"Miłość zapisana w gwiazdach"- B. Kronen

Cześć, zbliża się nowy rok i pewnie wielu z nas zapisuje już na kartkach noworoczne postanowienia. Jeśli ktoś z Was chce w 2018 roku poznać miłość swojego życia to Brad Kronen przychodzi do Was z garścią miłosnych porad. Dzięki jego książce będziecie w stanie sprawdzić czy Ty i Twój partner do siebie pasujecie.

  "Miłość zapisana w gwiazdach"- Brad Kronen

Tytuł: Miłość zapisana w gwiazdach
Oryginalny tytuł: Love in the Stars: Find Your Perfect Match With Astrology
Autor: Brad Kronen
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 27.10.2017
Liczba stron: 300
Seria: /
Kategoria: poradnik
Opis: Czy wiesz, że Lew i Strzelec tworzą zwykle dobraną parę, związek Wodnika i Ryb to na ogół relacja ludzi z dwóch różnych światów, a Pannę i Ryby łączy magnetyczne przyciągnie?
Oto unikalny poradnik, który odsłania sekrety horoskopu partnerskiego. Dzięki niemu:
– dowiesz się, z kim zbudujesz dobre relacje partnerskie, a kogo lepiej omijać szerokim łukiem;
– poznasz wszelkie możliwe kombinacje znaków zodiaku i odkryjesz, jak poszczególne znaki oddziałują na siebie;
– przekonasz się, jaki wpływ na twoje relacje z ludźmi mają znaki zodiaku, i łatwiej ci będzie dobierać odpowiednich partnerów i przyjaciół.
Sprawdź, kto pasuje do ciebie najbardziej!
Jedyny w swoim rodzaju przewodnik po astrologicznych kombinacjach partnerów miłosnych, dzięki któremu znajdziesz swoją drugą połówkę albo upewnisz się, czy obecnie jesteś w odpowiednim dla ciebie związku. 
 Dziś będzie krótko, bo o tej pozycji za wiele powiedzieć nie można. Otóż książkę tą zaproponowało mi wydawnictwo i bardzo chętnie zdecydowałam się ją poznać. Nie wierzę w wróżby, horoskopy i magię gwiazd, ale lubię czasami jakąś przepowiednię dla siebie przeczytać. Tak też było z moim podejściem do tej lektury. Czysta ciekawość i chęć poznania woli gwiazd.
Jakież było moje zdziwienie kiedy czytając horoskop dla mnie i mojego narzeczonego odkryłam, że wiele opisanych cech osobowości faktycznie do nas pasuje. Gwiazdy uważają, że nasze znaki zodiaku do siebie nie pasują. Ja jednak patrzę na to z przymrożeniem oka. Przeczytanie tej książki nie sprawi, że zerwę zaręczyny. Może jedynie lepiej będę rozumiała swoją drugą połówkę i będę wiedziała czego on potrzebuje, czego potrzebuję ja i będę szukać kompromisu. Lektura ta pozwala nam lepiej poznać osobowość drugiego człowieka.
Ogólnie więcej o tej książce nie jestem w stanie powiedzieć, bo przeczytałam jedynie interesującą mnie kwestię czyli kombinację znaku Barana i Ryby. Pozostałe układy mnie nie interesują, więc nie zagłębiam się w ich poznawanie. 
"Miłość zapisaną w gwiazdach" polecam tym, którzy lubią astrologię. Autor pisze z poczuciem humoru, więc jest to zabawna i lekka pozycja, która przybliży nam połączenie wszystkich znaków zodiaku. Jeśli jest to temat, który Was interesuje to ten tytuł Was zadowoli.


Za mój egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.