poniedziałek, 11 września 2017

CzaroMarownik 2018. Magiczny kalendarz

Witajcie, wczoraj minął mój ostatni wolny wakacyjny weekend. Od teraz zabieram się ostro do pracy i zaczynam planować jak pogodzić studenckie życie z pracą. Mam nadzieję, że CzaroMarownik ułatwi mi to zadanie.


"CzaroMarownik 2018. Magiczny kalendarz"

Tytuł: CzaroMarownik 2018. Magiczny kalendarz 
Oryginalny tytuł: CzaroMarownik 2018. Magiczny kalendarz 
Format: 135 x 190 mm
Oprawa: twarda  
Wydawnictwo: Kobiece 
Data wydania: 13.10.2017 
Liczba stron: 448 
Kategoria: kalendarz, notatnik 
Opis: Prawdziwa perła wśród kalendarzy dla kobiet – elegancki organizer oraz zestaw praktycznych porad, który zmieści się w każdej damskiej torebce. Jeśli szukasz niepowtarzalnego kalendarza, który każdego dnia doda odrobinę magii do Twojego życia, to najlepszym wyborem będzie CzaroMarownik. Ten wyjątkowy kalendarz stworzono dla kobiet takich jak Ty, które chcą czegoś więcej niż zwykłego kalendarium. Dzięki niemu każdy dzień możesz zacząć magicznie i pozytywnie, bo poza dawką magicznych inspiracji CzaroMarownik oferuje również porcję pozytywnej energii. Każda strona kalendarza zawiera podstawowe informacje astrologiczne oraz kieruje do czytelnika pozytywne przesłanie. CzaroMarownik to również świetny poradnik, w którym znajdziesz mnóstwo artykułów, praktycznych porad i przepisów w dziedzinie urody, zdrowia i mody.


Dziewczyny, zdaje się, że mam coś obok czego żadna z nas nie może przejść obojętnie. 
Mamy sierpień a rodzice już nerwowo biegają za wyprawkami dla swoich pociech. Za chwilę będzie wrzesień i wszyscy uczniowie zaczną układać swoje życie według planu. Najpierw będzie plan lekcji, potem dopasowanie do tego planu zajęć dodatkowych. Razem z tym pojawią się też wycieczki, wywiadówki i wiele innych spraw, o których będzie trzeba pamiętać. Po wrześniu pojawi się październik. Studenci już się szykują. Terminy zajęć, weekendowych zjazdów, kolokwia, w styczniu sesja. Oj jest o czym pamiętać. Chyba wszyscy jednogłośnie stwierdzimy,  że bez kalendarz się nie obejdzie. Przynajmniej ja bez niego funkcjonować nie umiem. Co roku kupuję nowy, który skrupulatnie wybieram i codziennie siadam do niego i planuje swój następny dzień. W swoim notatniku planuję wszystko: grafik pracy, terminy zajęć na uczelni, lekcji jazdy konnej, wyjść na aerobik, treningi biegowe, wizyty u lekarza, kosmetyczki, odwiedziny psa u weterynarza, listy zakupów a nawet czas wolny i wyjazdy. Założę się, że nie jestem jedyna. Pewnie wiele z Was robi to samo, co ja.
Kiedy w sklepach pojawia się szkolna oferta pojawiają się też kalendarze. Ja zawsze czekam na listopad/ grudzień i skrupulatnie wybieram kalendarz na następny rok. Musi w nim być dużo miejsca na notatki. Lubię też kiedy pojawiają się przepisy, motywacyjne hasła lub kobiece rady. To jest po prostu mój kobiecy niezbędnik. Dlatego cieszę się, że Wydawnictwo Kobiece wydaje CzaroMarownik 2018. Ich propozycja okazuje się być dla mnie idealną.
 
Kobiece porady
Przykładowe kartki z kalendarz

Co takiego ciekawego znajdziecie w tej odsłonie? Horoskop na cały rok, codzienne hasło motywujące do działania, kilka cennych kobiecych porad, które nie raz Was zainspirują, a nawet wskazówki, które pozwolą wtargnąć dobrej magii do Waszego życia. Wszystko to zebrane w całość sprawi, że Wasze życie będzie uporządkowane a ty poczujesz spokój mając wszstystko pod kontrolą.



Drogie Panie, dacie się zaczarować?

Za mój egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.