niedziela, 25 czerwca 2017

Książka Prawdę Ci Powie- Book TAG

Oczywiście nominację do tego TAGu otrzymałam już jakiś czas temu od Nieuleczalny książkoholizm, ale nie miałam wolnej chwili by go zrobić. Zabieram się za to dziś i już tłumaczę na czym on polega. Bierzemy losową książkę i otwieramy ją na losowej stronie, po czym palcem wskazujemy jakiekolwiek słowo/ zdanie i wyjaśniamy je w kontekście podanych "kategorii". 


Fot. Bluszczowe recenzję

Aby było zabawniej ja do tego TAGu użyję Kodeksy Cywilnego.



1) Słowo, które określa Twoją osobowość.
 Skutki. Moją osobowość ukształtowały skutki wszystkich moich działań. Moja przeszłość ukształtowała mój teraźniejszy charakter.

2) Słowo, które określa Twoje marzenia.
 Chyba. Moje marzenia to takie gdybanie, więc w sumie słowo "chyba" je w jakimś stopniu opisuje.

3) Słowo, które powinieneś powiedzieć swoim wrogom.
Obliczanie. Skoro robię to zadanie z Kodeksem Cywilnym to swoim wrogom zawsze mogę obliczyć jakieś odszkodowania lub zadośćuczynienia za doznane szkody.

4) Słowo, które opisuje Twoje życie uczuciowe.
 Będącego. No cóż, to chyba oznacza, że moje życie uczuciowe istnieje.

5) Słowo, które opisuje coś, co nigdy Ci się nie wydarzy.
Obowiązek. Moje obowiązki nigdy się nie skończą.

6) Zdanie, które powinnaś sobie wytatuować.
 Osoba ograniczona w zdolności do czynności prawnych może bez zgody przedstawiciela ustawowego rozporządzać swoim zarobkiem, chyba że sąd opiekuńczy z ważnych powodów inaczej postanowi. No nieźle...

7) Zdanie, które opisuje, co powinnaś zrobić, by zapewnić sobie natychmiastowe bogactwo.
 Właściciele gruntów sąsiadujących obowiązani są do współdziałania przy rozgraniczeniu gruntów oraz przy utrzymywaniu stałych znaków granicznych;.... Jak to się ma do mojego bogactwa to ja do końca nie rozumiem, ale może zacznę od zakupu jakiegoś gruntu.

8) Zdanie, które powinnaś wykrzyczeć, wskakując na pokład statku, na którym odpłyniesz w podróż swoich marzeń. 
Przyjęcie oferty dokonane z zastrzeżeniem zmiany lub uzupełnienia jej treści poczytuje się za nową ofertę.

9) Zdanie, które opisuje Twoją przyszłość.
 Roszczenia z tytułu umowy składu przedawniają się z upływem roku. Moja przyszłość będzie się przedawniać z upływem każdego roku, haha.

10) Otaguj nowych blogerów i zadedykuj im jakieś zdanie.
 Kochani blogerzy, pamiętajcie, że Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego wywodzi skutki prawne. Do zrobienia tego TAGu nominuję tych, co go jeszcze u siebie na blogu nie mają.

Nie wiem czy robienie tego TAGu z Kodeksem było dobrym posunięciem, bo wielu odpowiedzi nie potrafiłam zinterpretować, ale miałam przy tym niezły ubaw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.