sobota, 17 czerwca 2017

LBA nr 9

Cześć, czy tylko ja mam w tym tygodniu takiego wielkiego pecha? Dowiedziałam się, że brakują mi trzy punkty do zaliczenia podstaw finansów i jestem zmuszona do robienia kolosalnego projektu wartego punktów czterdzieści. Chciałam skończyć ten przedmiot z trójeczką i nie męczyć się z dodatkowymi zadaniami a tymczasem moja ocena po skończonym projekcie będzie dużo lepsza. Chyba los daje mi znać, że muszę być bardziej ambitna.  To jednak nie koniec mojego pecha. Wczoraj widziałam na własne oczy jak samochód potrącił kot i było to dla mnie wysoce traumatyczne przeżycie. Gdyby tego było mało, dziś rano w drodze na egzamin strzeliła mi opona w aucie. Musiałam się z koleżanką cofać do domu i pożyczać auto od przyszłej teściowej, bo nagle zostałam bez transportu na godzinę przed egzaminem. Niech ten tydzień się już kończy! JA jestem wymęczona psychicznie.
Na poprawę humoru siadam do bloga i zapraszam na nominację do LBA, którą otrzymałam już dośc dawno. Dziękuję za nią autorce bloga Nieuleczalnyksiążkoholizm.



1) Jaką książkę zabrałabyś na bezludną wyspę?
Chyba jakąkolwiek byle grubą by mieć ją na długo. 



2) Wymień czterech swoich ulubionych blogerów książkowych. Dlaczego ich lubisz?
Chyba nie mam jakiejś swojej topki w tej dziedzinie. Bardzo lubię teksty pisane przez Tylko magia słowa, Literacki Świat Cyrysi, Z miłości do książek... 

3) Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Tak, bo sama mam świetnych kumpli. Jakoś zawsze trzymałam sztamę z facetami. Od dziecka miałam więcej kolegów niż koleżanek, więc wiem, że taka relacja jest możliwa.

4)  Jakie jest Twoje ulubione wydawnictwo?
Na chwile obecną najczęściej sięgam po książki od Wydawnictwa Kobiece.

5) Kim chciałaś zostać, kiedy byłaś mała?
Nauczycielką i to matematyki. Postanowiłam tak mając lat sześć. Potem zmieniłam zdanie i chciałam zostać nauczycielką angielskiego. Decyzja ta została zmieniona kiedy podjęłam pracę w biurze i złożyłam papiery na prawo w biznesie. Wcześniej nie było mowy o tym bym wybrała inny kierunek niż ten związany z nauczaniem.

6) Dlaczego założyłaś blog i co Ci to dało?
Dlaczego go zakładałam już wiecie. Miał być on o zmianach jakie zachodzą w życiu dziewczyny po tym jak wychodzi ona z rodzinnego domu. Z czasem przekształcił się w blog książkowy. I tak na prawdę dopiero wtedy odkryłam jak bardzo kocham literaturę i jak mało jeszcze o niej wiem. Dzięki prowadzeniu bloga wiele się uczę. Często wykorzystuję tę wiedzę na studiach. Wszystkie projekty czy to z marketingu, czy z ekonomii, które do tej pory robiłam na studiach oparłam na książkach i rynkach wydawniczych. Łączę przyjemne z pożytecznym.

7) Do jakiego/jakich filmów lubisz wracać?
Zdecydowanie do Dirty Dancing, Nie kłam kochanie, Tylko mnie kochaj, Miłość na wybiegu, Dlaczego nie, Kiler, E=mc2, Chłopaki nie płaczą- to chyba takie najczęstsze powroty.

8) Co byś wybrała: długo odkładane i zaplanowane spotkanie ze swoją sympatią tylko we dwoje czy spędzenie tego czasu na pocieszaniu przyjaciela w trudnej dla niego sytuacji ?
Wiem, wiem jestem egoistką, ale wybieram pierwszą opcję. Kiedy ktoś mi mówi, że "chłopak raz jest, raz nie a przyjaciel jest zawsze" to ja odpowiadam, że najwidoczniej jeszcze nie spotkał prawdziwej miłości. Miłość jest dla mnie ważniejsza niż przyjaźń. A przyjaciel by zrozumiał, że skoro długo nie widziałam swojego ukochanego to jest to dla mnie ważne, i że pogadam z nim o jego problemie później.

9) Tytułem jakiej książki opisałabyś swoje życie?
"Moje nudne życie z..."

10) Gdybyś wiedziała, że w ciągu roku umrzesz, czy zmieniłabyś cokolwiek w swoim życiu? Dlaczego?
Zdaje mi się, że nie. Obecnie jestem szczęśliwa i nie chciałabym nic zmieniać. Ten ostatni rok mógłby mi upłynąć w takim klimacie jak ten, który panuje u mnie obecnie.

11) Gdybyś mogła żyć 90 lat, czy wolałabyś zachować umysł czy ciało trzydziestolatka?
Proszę nie zadawać mi takich pytań, bo ja panicznie boję się starości. Nie wyobrażam sobie siebie nawet w wieku lat 60dziesięciu a co dopiero 90dziesięciu... Forever young <3 szczególnie w sferze umysłowej.


Jak Wy odpowiedzielibyście na te pytania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.