wtorek, 28 lutego 2017

LBA nr 8

Witam, zabrałam się za pisanie recenzji, ale niestety rozchorowałam się i nie mam do tego głowy. Dlatego dziś kolejna nominacja do LBA, za którą serdecznie dziękuję Angelice z bloga Tylko magia słowa KLIK.

1. Gdybyś miał/a złotą rybkę, która spełnia trzy życzenia, to co byś sobie zażyczył/a? [standardowe moje pytanie w LBA]
Mam złotą rybkę, ale ona nie spełnia moich życzeń niestety. Gdyby spełniła to poprosiłabym ją o załatwienie mi wymarzonej pracy, o wycieczkę dla całej rodziny w góry, bo wiem, że mama bardzo chciała by tam pojechać i o to by nikt z moich bliskich już nigdy nie zachorował na nic poważnego.

2. Cytat, który tak bardzo zapadł Ci w pamięć i stale Ci towarzyszy?
"To nie tak, żeby brać to co dają
Tylko ambitni na podium stają.
Mierzyć wysoko, i wierzyć w to mocno.
Nawet jak przegrasz, zostaje ci godność.
Dzięki niej stajesz, i biegniesz dalej.
Prosto do celu, by w końcu go osiągnąć.
"


 
  3. Gdybyś miał/a polecić mi po jednej książce autora zagranicznego oraz polskiego, to jakie by one były i dlaczego akurat te?
Nie lubię polecać komuś książek, bo każdy ma inny gust. Uważam natomiast, że każdy powinien przeczytać "Ślady małych stóp na piasku", bo ta powieść ma wartości uniwersalne. Polskich autorów czytuję mało i ostatnio chyba czytałam "Szeptuchę" i ją mogę polecić, bo mi się bardzo spodobała. 

4. Czym interesujesz się poza czytaniem książek?
Angelika, wiem, że znasz odpowiedz na te pytanie. Oczywiście aktywnością fizyczną: biegam, ćwiczę z Chodakowską, chodzę na Zumbę i Tabatę. Kocham siatkówkę, ale niestety nie mam już okazji by w nią grać.
Zagłębiam się też w znajomość prawa, bo moje studia okazały się być kolejną pasją.

5. Gdybyś miał/a bilet w jedną stronę, gdzie chciałbyś/abyś się znaleźć i dlaczego tam?
Do NY chciałabym tam wyjechać by zrobić karierę.

6. Piosenka, która cię ostatnio nie opuszcza, to...?
Od wczoraj męczę to
  7. Co jest Twoją słabością, słabym punktem? [oprócz książek, rzecz jasna]
Mój chłopak, mój pies i... buty. Uwielbiam je kupować.
  8. Czego się boisz?
Pająków- krzyczę jak tylko jakiegoś zobaczę. Boję się śmierci bliskich mi osób i boje się starości. Na prawdę. Nie wyobrażam sobie, że za kilka lat będę miała lat 40, a co dopiero 60/70. Przeraża mnie to.

9. Żywioł, z którym się utożsamiasz?
Zdecydowanie ogień. Ja jestem ta płomienna, żywiołowa, energiczna, wybuchowa.

10. Za co kochasz książki?
Odpowiedź na to pytanie jest zawarte w banerze. Kocham książki za to, że czytając mogę zniknąć na chwilę i obserwować swoje emocje w cudzych bohaterach.

11. Masz jakieś uprzedzenia? 
Staram się nie mieć. Nic konkretnego mi teraz nie przychodzi od głowy jednak wiem, że coś by się pewnie znalazło. 

Tym razem nie nominuję nikogo, ale jeśli ktoś ma ochotę odpowiedzieć na te 11 ciekawych pytań od Angeliki to zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że odwiedziłeś/aś mojego bloga. Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną swoją opinią o poście.
Just & Books zaprasza częściej.